pepeijn -> "lekker" fris

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

pepeijn -> "lekker" fris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 14:25

dacht ik toch mooi dat pepeijn rustig en braaf geworden was... tot vanochtend. ik had priveles en dacht laat ik even inrijden voordat mijn instructrice komt. staljongen (tom) was bezig met de bak netjes te scheppen dus ik rondjes stappen en toen ging ik aandraven. tom was zijn leven niet veilig. kop erop, staart omhoog en gaan. tom zegt: okok, ik snap de hint Lachen

instructrice komt later binnen en ... hup rustig.

jep de winter komt er weer aan...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:29

Hihi ik was gister in de schemer nog ff het bos ingevlucht! Nou dat heb ik ook geweten. madam wist niet hoe hard ze moest lopen om warm te worden. Lange zandweg? Ohhhh daar kunnen we haaaaarrrdddd! (terwijl ze nooit vooruut te schuppen is!) Ons galoppaadje? Ik kon plat op mijn paard blijven liggen totdat de laaghangende takken voorbij waren (tenminste dat moest ik inschatten, ik keek omhoog en meteen bijna nog BAF) want Jur snoof knoerhard overal tussendoor. Terwijl ik haar anders zo op de handrem heb... Oef *veegt nog steeds het zweet van haar voorhoofd als ze eraan terugdenkt*....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:29

Vanmorgen ook 2 paarden bijna op mijn nek (die moet ik 's morgens buitenzetten). Lekker feessie he, de winter.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:02

Oh ja ik merk het ook hoor!!
Vooral met s'morgens met paarden buitenzetten. Allemaal schrikken ze van blaadjes en snuiven dat 't een lieve lust is. Knipoog

Pompidou is nu (vanwege kreupelheid) op staprust, en ik stap nu elke keer buiten met haar. Nou madam ziet echt overal spoken, en loopt dan het liefst dicht en 'verschuilt'achter me...

Wel heerlijk weer vandaag trouwens! Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:51

Goede invloed heeft je instructrice! Als Pepeijn dan in 1x rustig is!
Doe mij ook zo'n instructrice!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:11

Die woei van vandaag deed het em,
morgen verwachten ze ook nog zo'n schrale wind...

Was het maar weer zomer Verdrietig

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:42

Haha, ik had dit dus gisteren met een buitenritje. Ik dacht dat ze hartstikke hengstig was, zó vervelend. Ik heb dan ook niet gegaloppeerd, de hechtingen zijn er net uit dus ik wilde even voorkomen dat ze me er weer af zou gooien. Maar het leek wel een harddraver terwijl het toch echt een tinker is Lachen Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 20:54

jantina schreef:
Goede invloed heeft je instructrice! Als Pepeijn dan in 1x rustig is!
pepeijn was slim. als ze hem zo druk had gezien had hij waarschijnlijk dubbel zo hard moeten werken (en ik ook Lachen ).

precies sjuim, die wind, beetje guur, zonnetje erop dan zijn ze redelijk vrolijk.