vandaag weer naar het ziekenhuis geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

vandaag weer naar het ziekenhuis geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 12:23

Vandaag moest ik voor controle naar het ziekenhuis en gelijk voor een rontgenfoto..
Dit om te kijken of mn bot wel goed was aangegroeid al...
Was er om 915 u. en het was er toch druk..
Even voor de duidelijkheid,moest op de gipspoli zijn maar die grenst aan de ehbo..
En daar zaten dus vanochtend al zo n 15 mensen... Scheve mond

Maar goed..eindelijk was ik dan toch aan de beurt en eerst de rontgenfoto maar laten maken..
Toen weer wachten,tot ik dan geroepen werd..
De 1e foto zag er heel apart uit in onze ogen,en de 2e foto weer goed..
Heel apart.
Maar de dokter vond het er erg netjes uitzien en zei dat ik me arm nu weer licht mocht gaan gebruiken...
En ik moet veel gaan zwemmen(tenminste poging tot).. en wat oefeningen doen..(heb een gipsenband dus ik kan het er zelf afhalen!)
Over 2 weken mag mijn gips eraf en over 4 weken moet ik terug voor een laatste controle!!
Beter nieuws had ik niet kunnen krijgen,want ik had verwacht dat mijn arm scheef was gegroeid...

Beter kan mijn dag vandaag niet zijn!! Haha! Haha! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 12:29

Mooi zo, dat klinkt goed!

Afgelopen maandag ben ik ook voor foto's geweest van mijn hand (die doet het niet zo goed), daar krijg ik pas over een paar dagen de uitslag van.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 12:40

o jeetje... dat is iets minder dan.. ik zal voor je hopen dat de uitslag goed is!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 12:41

Goed zeg!

Dat het er raar uitzag vond ik ook van de foto's die van mijn been gemaakt zijn,
rond het bot helemaal een troebele plek met allemaal splinters, ik schrok me kapot en dacht dat ik opnieuw onder het mes zou moeten...
Maar de chirurgen waren bijzonder tevreden en die zullen het wel weten