paard buiten gezet in 'n niet waterdichte deken :(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Letizia

paard buiten gezet in 'n niet waterdichte deken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 15:29

arg ik word er af en toe gek van, ik had nog zo gezegt dat Darmorah niet met haar winter deken op wei mocht, en waar staat ze mee op wei toen m'n moeder op stal kwam?? natuurlijk met de winter deken die niet water dicht is!! leuk hoor. Eigenlijk zou ik pas vanvond komen maar omdat ik les heb en het dan altijd rennen, vliegen, hollen is zou m'n moeder al vast gaan uitmesten, stel je voor als m'n moeder niet was geweest Frusty natuurlijk had madam uit gebreid in de modder liggen rollen, grr ik heb nou een papier gemaakt met daarop, in hele grote letters dat Darmorah niet naar buiten mag als ze haar winter deken op heeft, ik hoop dat het kwartje valt,
sorry ik moest even spuien

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:33

Ik zou een waterdichte opdoen. Dan hoef je er niet meer op te letten.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:33

Van Harry's horse hebben ze een prima waterdichte overdeken, die ook nog betaalbaar is!!!!!!!! Ik heb er gisteren een gekocht, ze garanderen waterdicht!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 16:26

ik heb ook een waterdichte deken maar had haar die dag op stal gezet met d'r winterdeken en afgesproken met de staleigenaar dat ik d'r zelf wel buiten zou zetten maar iemand anders had darmoor buiten gezet. maar het gebeurd nu niet meer want ik heb ze idd maar met een waterdichte deken op stal gezet Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie