vandaag dressuur wed...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

vandaag dressuur wed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 23:25

zaterdag 5 okt 2002



vandaag had ik een dresuur wedstrijd!
ja ja echt waar. maar ja ik zit nog in een beginners groepje Koe
en moet ik de A proef rijden Gaaaap maar ja op zich niet zoon probleem.
zou je zeggen!
maar de dag daar voor had ik een groot probleem in mijn les moest ik op een paardje die iedereen er af bokt als je in de galop aanspringt.
dus ik vroeg natuurlijk of ik op een ander mog (had ik beter niet kunne doen) dus ik ging op een klein opdondertje (muis) eerst ging het goed maar toen er een kindje viel langs de kand schrok muis en vloog er van door! ik viel van muis af op me stuitje Boos! ik had veel pijn maar ja ik stapte maar weer op. verder ging het wel goed de les maar ja na de les hoorde ik dat ik de wedstrijd moet rijden op het paardje waar ik niet op wou Scheve mond ik vroeg of ik op een lief paardje mag maar ja dat zat er niet op Verdrietig uiteindelijk heb ik zamen met (diddie hier van bokt) dat ik op haar paardje mog! Haha! Lachen maar ja ik had daar nog NOOIT op gereden nou ja een paar x uit gestapt Haha! maar ja geen proefje dus ja.
de volgende dag:
eerst moest desiree(diddie) om 9.16 uur rijden ze ging op kerera.
het ging best goed vond ik:D daarna gingen we naar huis
ik moest om 13.41 uur
ik was niet zo in zenuwen.
na de proef gingen we weer naar huis Haha!
om een uur of half 5 was de prijs uitrijking
ik d8 dat het goed ging maar ja daar had ik geen gelijk in Boos! ik was laatste geworden 8ste dus zamen met nog een paar andere.
kerera heeft wel wat meer verdient vindt ik!
maar ja kort om et was wel heeeeeeeeeel leuk dankje! mischien binne kort foto's! GR : leoni

Diddie

Berichten: 197
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:01

haha leuk je bent vergeeten te vertlen dat je vrijdag avond nog op kera heb ge oefent !

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 14:49

oke dat is ook nog zo:D gr: leoni