Clinic Sander Marijnissen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 00:01

Sorry dames, maar dan ken ik net die ene uitzondering van Belisar die dus niet kan lopen.
En aangezien dat de enige Belisar was die ik tot voor kort kende, maakte het op mij geen goede indruk.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 09:40

Maar Fitz, je hangt je oordeel over een hengst als vaderdier toch niet op aan 1 enkele nakomeling? Knipoog

De Belisars die ik gezien heb, leken allemaal op elkaar, vrij uniform van type en beweging, maar je zult uiteraard altijd uitzonderingen hebben.

Ik heb zelf tenslotte ook de enige Minka die nog nooit in een springring geweest is... Haha!

Maarre Jasmijn: ik hou je op de hoogte van zijn paarden mocht ik weer een clinic van Sander bezoeken.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 09:56

2 Vriendinnen van mij hebben les van hem, hij komt regelmatig op stal, en zij bij hem! Ik vind hem een aparte manier van lesgeven hebben, ik zou het zelf niet graag hebben. Maar het is wel leuk om er naar te kijken! Lachen

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 10:27

Hoezo apart? Hij is heel rustig en positief in zijn benadering, sommige mensen moeten meer "geprikkeld" worden om tot inzet te komen misschien?

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 10:49

Mieke schreef:
Maar Fitz, je hangt je oordeel over een hengst als vaderdier toch niet op aan 1 enkele nakomeling? Knipoog



Als je er toevallig maar 1 kende, krijg je dan toch niet zo'n beste indruk plus wat negatieve geluiden in mijn omgeving over nakomelingen van Belisar maakte dat ik een heel ander oordeel over deze hengst had.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 17:13

nou ja... apart is misschien niet het juiste woord, maar hij is wat (hmm ik weet het juiste woord niet) hij is anders in zn lesgeven, anders dan ik gewend ben!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:58

Fitzroy schreef:
Sorry dames, maar dan ken ik net die ene uitzondering van Belisar die dus niet kan lopen.
En aangezien dat de enige Belisar was die ik tot voor kort kende, maakte het op mij geen goede indruk.


Ohoh,
Ze bedoelt vast die van jou Jasmijn

Haha! Geintje

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 16:04

Lezen, waar heb je die 'Eyes' eigenlijk voor? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 16:06

Fitzroy schreef:
Lezen, waar heb je die 'Eyes' eigenlijk voor? Knipoog


Voor achter de bril die hij nooit op heeft... B) .

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:57

Eyes"]
[quote="Fitzroy schreef:
Sorry dames, maar dan ken ik net die ene uitzondering van Belisar die dus niet kan lopen.
En aangezien dat de enige Belisar was die ik tot voor kort kende, maakte het op mij geen goede indruk.


Ohoh,
Ze bedoelt vast die van jou Jasmijn

Haha! Geintje
[/quote]

Grappige dag vandaag??? Boos! Knipoog