Rhona is er!!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gaia

Rhona is er!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 21:10

Eigenlijk is dit meer een verslag van vier dagen.
Donderdagavond kwam Rhona (Grobbie voor insiders) . Ze werd gebracht door de vorige eigenaars. Na een hele tijd gekletst te hebben, kwam het afscheid. Dat viel best zwaar. De tranen prikten al achter mijn ogen (ik ben wel zo`n muts die gewoon met iedereen mee huilt in dit soort situaties Verdrietig ), maar toen Rhona ook nog ging hinneken toen ze wegliepen, was het helemaal gedaan. Dat ging door merg en been!
Daarna blijf je met z`n drie├źn achter (ik, Grobbie en mijn vriend). Heel vreemd is dat. Het moet ook nog heel erg doordringen dat we een eigen tinker hebben.
In de dagen die volgden zijn we vooral bezig geweest om elkaar te leren kennen, en uit te proberen (Grobbie mij en ik haar). Ook kwam er veel "kraamvisite". Mensen van stal en familie. Rhona vond het allemaal wel interessant, al die aandacht.
Ook heb ik weer veel foto`s gemaakt, ze komen snel op ITP.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 07:30

hoi Gaia
Nogmaals gefeliciteerd met Rhona . Ik heb je op Tinkerwereld wel al gefeliciteerd maar bij zo een lieve en mooie Tinker mogen we wel 2keer feliciteren niet Haha! ? Ik hoop dat je een hele toffe Tinker zult hebben aan haar Schijnheilig maar daar twijfel ik niet aan. Ze heeft van Astrid al een goede start gehad om een supertinker te worden veel plezier ermee.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie