Valentino naar de opfok

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Valentino naar de opfok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 21:56

Vandaag was de grote dag.....mijn veulie Valentino ging naar de opfok. Vrijdag heb ik hem pas opgehaald bij de fokker, dus erg lang heb ik niet van hem kunnen genieten Huilen ,maar hoe kort het ook was: het was het dubbel en dwars waard. Wat een schatje is het toch. Hoop dat de komende jaren voorbij vliegen!
Wat betreft het vervoer (zie mijn eerdere vraag veulen vervoeren): we hebben hem beide keren los op de tweepaardstrailer gehad, en het is allemaal hartstikke goed gegaan. Hij kwam beide keren geheel zonder stress uit de trailer gewandeld.
Hij staat nu tussen leeftijdsgenootjes in Friesland, was erg leuk om hem los te laten bij het hek en hem in galop naar zijn maatjes te zien rennen.
Denk dat ik hem snel weer op ga zoeken!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:56

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. Zo te horen staat Valentino nu in een veulenparadijs, de mazzelaar. Ben benieuwd hoe hij er over 2 jaar uitziet Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:13

Als we weer naar de Burd gaan zal ik hem een knuffel geven.
Ik hoop dat het je er net zo goed bevalt als ons (maar dat zal vast wel)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Jenn_Mellow, joyce83, StalMelyn, Talishe en 12 bezoekers