zonder beugels gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

zonder beugels gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 17:35

Vandaag jamaica gereden, en ze liep super, alleen ik wilde niet, althans, mijn lijf niet. Ik zet haar in galop op de volte, en tjaka, weer mijn tenen als giga kapstok. Omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om ze goed te houden, heb ik mezelf straf gegeven Haha!
Ik heb mijn beugels voor het zadel gelegd, en zo verder gereden. Vreemd genoeg (misschien is dat wel helemaal niet vreemd) kon ik zo veel beter doorzitten dan met beugels Verward
Heb ook gewoon gegalopeerd, en ze deed het super, heel braaf relaxed galopje, alleen nu die tenen nog! GROM....
Stapte wel met flinke spierpijn af, maar goed, dan weet je tenminste dat je gereden hebt Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:44

Go, bekend probleem Haha! ! ik kan zonder beugels ook veel beter op mijn kont zittenen dan zit ik ook gelijk recht (dan moet ik wel want anders....... boem, zandhappen!)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 09:04

Hihi. Goed vaak doen. Verdwijnt de spierpijn vanzelf.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie