Mijn allergrootste blunder is gisteren gebeurd! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Mijn allergrootste blunder is gisteren gebeurd! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 09:29

Nou, ik wil jullie dit toch laten weten..

Ik heb gisteren voor het eerst iets meegemaakt, wat me in 16 jaar paardrijden nooit gelukt is..

Ik heb met mijn wijsvinger ( van mijn schrijfhand natuurlijk weer ) tussen de tandjes van mijn ex-verzorgpony gezeten!! Huilen

Hij stond onder het solarium lekker op te drogen en ik dacht lief te zijn om hem een plukkie hooi te geven ( ben ook lief, weet het Lovers ) Maar hij hapte iets te snel dan dat ik verwacht had. ( had mijn hand dus ook niet plat ) HAP! AUUUWWW!! Hij schrok zich helemaal naar! Ik gilde natuurlijk auw en hij ging bijna onderuit door mijn plotselinge beweging. Arm paard ( en arme ik )

Hij was echt binnen een minuut helemaal blauw/paars/rood/turquase groen ( ja je zal het niet geloven *LOL* ) Ik voelde me zooooooo vreselijk dom!! En het deed zooooooo vreselijk pijn!! Huilen Ik heb de dokter gebeld en ben er direct heengereden..

Die keek, drukte op mijn nagelriem ( AUUUUUWW!!! ) en zei dat er een gat in mijn nagel moest.. (NOG MEER AUUUUUW!! ) Hij vond me ook niet zo slim dat ik mijn hand in de paardenmond stopte.. ( haha, grapjas }> )

Maar goed, hij prikte er meteen een gat in.. Deed even zeer, maar ik heb vannacht wel kunnen slapen.. Dromen Slapen Dromen

Maar goed.. Dit was mijn verhaal.. Ik schaam me nog steeds helemaal kapot.. Les 1 in paardenverzorging is toch wel dat als je wat geeft uit de hand dat je wel je hand plat moet houden.. Frusty Dombo.. Frusty

Dit gebeurd me nooit meer!! Da's aan mezelf beloofd !! Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:58

Auwie dat doet pijn!!! Huilen
Ik heb het ook 1x gehad, ik gaf een appel aan Shadow (ex verzorgpony) maar die gaf ik door de tralies van zijn box heen...ging natuurlijk niet goed, hij hapte dus in mijn duim Huilen Eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen...
1 ding, ik let nu altijd goed op als ik wat geef Haha! en liever nog, gooi ik het in zijn voerbak Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 10:01

Ow.. Gut, ik ben dus niet de enige.. Haha! Ik ben altijd zo voorzichtig! En na 16 jaar is het toch een keertje gebeurd.. Heb ik het nog lang volgehouden *LOL* Aangezien ik over het algemeen een echte stuntel ben.. Haha.. *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:51

Ja joh zoiets heb ik ook gehad met aaien en paar jaar geleden: O wat een lief paardje *hap* ow Niet dus *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 13:03

Ja, maar het banketstaaf is dat hij er niets aan kon doen.. Het arme beest schrok zich te pletter..

Het was helemaal mijn eigen schuld en het gebeurd dus nimmer meer, haha Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 13:10

haha dat gebeurd mij zo vaak Haha! hihi niet meteen zo erg hoor, maar die les 1 snap ik geloof ik niet zo goed Verward ben blontdtd he Haha!
sym heeft het pas nog gedaan. Schrok er zo van dat ik haar een tik gaf. nou medam ging de hele stal erf en paddock af. Arem dier. Moest echt janken omdat ik een stomme reflex beweging had gemaakt. Echt heel zielig, maar symmie reageerd dan wel heftig ze is het ook zo weer vergeten Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 15:40

Auw, dat kan flink pijn doen !
Iedereen doet weleens iets sulligs, daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor.
't Is een goede leer voor de volgende keer, dit overkomt je vast niet meer !

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 15:43

hahaha sorry ik vind het echt erg amusant,oke je hebt pijn,das nie leuk maar wel hilarisch voor ons Haha!

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:57

Slimmie,

Ik heb dat gelukkig nog ervaren, wel dat er ooit een Grote Fries op me grote teen is gaan staan en die kreeg ook alle kleuren van de regenboog.

Maar ja het zijn dieren he en die kunnen wel eens gekke dingen met je uithalen.

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 17:13

sanderijn schreef:
hahaha sorry ik vind het echt erg amusant,oke je hebt pijn,das nie leuk maar wel hilarisch voor ons Haha!


Hihi, moet er nu ook wel om lachen.. Haha! Ik heb het misschien wel een beetje te grappig opgeschreven..

Bovendien heeft dat gat in mijn nagel echt geholpen hoor.. Thanx dok!! Haha!

Ik kan inmiddels alweer met 10 vingers typen.. Dus het valt reuze mee.. Tja, het ziet er nog niet fraai uit, maar vooruit.. Haha!

LiNniE_blaat

Berichten: 95
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Sint Maarten N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:36

ik rij/hou ook geen paarden hierzo maar ik wist wel al meteen dat ik voor het eerst met een paard in contact kwam dat ik me hand moest plat houden. maar wel zielig voor je!

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Re: Mijn allergrootste blunder is gisteren gebeurd! :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:38

Tallie1979 schreef:
Nou, ik wil jullie dit toch laten weten..

en zei dat er een gat in mijn nagel moest.. (NOG MEER AUUUUUW!! )

Maar goed, hij prikte er meteen een gat in.. Deed even zeer, maar ik heb vannacht wel kunnen slapen.. Dromen Slapen Dromen



Een gat in je nagel... waarom dat dan?

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Mijn allergrootste blunder is gisteren gebeurd! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 12:49

Roosje87"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Nou, ik wil jullie dit toch laten weten..

en zei dat er een gat in mijn nagel moest.. (NOG MEER AUUUUUW!! )

Maar goed, hij prikte er meteen een gat in.. Deed even zeer, maar ik heb vannacht wel kunnen slapen.. Dromen Slapen Dromen



Een gat in je nagel... waarom dat dan?
[/quote]

Euh, dan kan de druk eraf, anders blijft het pijndoen en kloppen enzo.. Brr..

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:00

Gelukkig is je vinger niet gebroken. Ik had van de week dat ik 't westernzadel op de stang legde en toen viel het 'n beetje voorover, met de boom op 't topje van m'n vinger Huilen Het voelde alsof hij zou zijn gebroken, maar hij is niet eens blauw geworden, dus jij had vast nog meer pijn dan ik Huilen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:09

Tjah...je hebt van die mensen......
TSSSSSS...
nee hoor..geitnje...zou ook echt wat voor mij zijn Lips are sealed

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:20

Das wel minder zeg!!! Zo had ik een keer...ik dacht dat Gaby zei geef marilyn maar sla blaadje voor blaadje marilyn was te gulzig hap!!! Zo in me duim AUUUU maja kan der nu wel omlachen want dat zei gaby dus helemaal niet Haha!

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 17:13

Ik heb inderdaad weer vreselijk veel mazzel gehad.. Haha!

Het ziet er inmiddels fraai paars uit.. Brr.. Maar het doet absoluut geen pijn meer.. Bovendien zit mijn nagel er nog aan, zo te zien kom ik er dus weer goed vanaf.. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:00

Hahaha ondanks dat het pijn doet klinkt het best grappig }>
Ik heb het -tot nu toe- ook nog nooit gehad maar zou ook iets voor mij zijn hoor..
Beterschap ermee

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 23:32

Nou bij jou liet tie los ik heb eerst zo'n nuger beest die wou hm niet loslaten! De tanden zijn immiddels wel van mij vinger's weggetrokken.