yeahhh!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 09:38

zoals ik al eerder bij de rijtechnische problemen geplaatst heb, ik heb een rijpaardje erbij.
wat ik zeg, een rijpaardJE. het is een KWPN merrie, van 7 jaar oud. Ze stamt af van Burggraaf (v. Nimmerdor) en ze is een tweeling.

Gister avond, ging ikmet een vriendin mee, om haar wat verder te helpen met haar verzorgpaard. Vroeger heb ik daar ook altijd gereden, en vond het erg gezellig er weer eens te komen kijken.

Voor het MKZ had ik al een keer op Merrydyne gereden, maar vond haar nogal gevoelig lopen, kwam vast omdat het gevroren was.
Nou kwam die eigenaresse weer naar me toe: "Niemand kan wat met haar worden, wil jij het alsjeblieft proberen"
proberen kan altijd.

Ik erop. en ze liep zo licht in mijn handen, ze was zo voorwaarts, ze liep 'gewoon' super! Ik helemaal in de wolken. Merry loopt goed, raldie loopt goed, wat wil je nog meer?

Ik snap echt niet dat die mensen er zo'n moeite mee hebben. laat hun er maar lekker moeite mee hebben, ik puf wel lekker door met merry!

Vanmiddag ga ik dus weer op Merry rijden. Enige nadeel is, dat de afstand tussen Raldi en Merry groot is.

weer een enorme meevaller deze week! YES!!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:41

He wat cool Kim!
toch nog zonneschijn na de regen....
Veel plezier!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:58

Zie je wel naar regen komt zonneschijn *LOL* .

En je wilde stoppen met rijden zie je wel dat je dat niet moest doen. Party!!

Tong uitsteken

Gr Pris

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 10:06

ja maar iedereen heeft wel eens zoiets van: ik stop met de hele brut.

Of dat denk ik, want ik heb het best vaak. Dan zit je te denken: kom ik ooit uit die B klasse en waarvoor steek ik m'n geld en tijd in die knollen? en wat krijg je ervoor terug?

nou, veel liefde van de paarden z'n kant, en van mijn kant heel veel plezier!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:08

Gaaf zeg, dat het jouw wel lukt om die merry aan het lopen te krijgen Cool

Veel plezier en succes!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:40

Ha Kimmy, wat ontzettend leuk voor je! Zie je nou wel dat er na regen zonneschijn komt?

Misschien volgt er binnenkort wel weer een dipje als Hicky plots weer je gedachten binnendringt en je niet meer kan genieten, maar dat duurt maar even. De zon gaat vanzelf weer schijnen.

Je bent duidelijk geboren om op een paard te zitten, je krijgt ze allemaal weer goed aan het lopen!

Doorgaan hoor!

Groetjes Mieke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:42

heeeey super wedden dat het allemaal goed gaat?
Hoe is het trouwens met dat groningerveulentje afgelopen weet je al wat voor'n afstamming ie nou was?