Ja Renske kan het wel !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Ja Renske kan het wel !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 13:18

Nadat gisteren dus de VA bij wjerdo is geweest en alles weer rustig was [VvdD] Wjerdo door het oog van de naald

heb ik Renske nog even gereden. Ik had een nieuwe neusriem (lage ) en dacht dat ga ik maar eens proberen. En dat werkte boven wonder super op haar in.
Ze was een stuk rustiger met haar hoofd en veel makkelijker in de hand Verward
Ik had gister echt een super gevoel, en ging dus ook flink met haar aan het werk. wissels, over gangen enzo.
Tot de middendraf. Normaal komt ze wat in met knieactie, niet slecht of zo hoor! Lachen
Maar gisteren voelde ik me net echt Anky *LOL* ze zweefden gewoon in de middendraf, echt lekker, geen knieactie niets, gewoon zoals je op mooie foto's in de paard en sport of bit ziet. ( althans zo voelde het en zo zag het er volgens mijn moeder dus uit : ), ze bleef er perfect aanlopen, kont er onder echt super.

Ik wist wel dat ze het kon, laat me voortaan door niemand meer wijsmaken dat Gelderlanders het niet kunnen !

groetjes lara

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:18

Hihi go go go! Dat houdt ik mezelf ook altijd maar voor als ik vol door het bos draaf.... Wat nou tuigers kunnen niet uitstrekken? Tong uitsteken

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:41

een heerlijk gevoel is dat he...
mijn paard die kan dus echt niet strekken he...
ooit hoop ik het dat het nog goed komt...