Meeting Cisca

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

Meeting Cisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 16:41

Vandaag zou ik naar Dennis en Cisca gaan om eens te kijken wat Dennis voor de kar doet en vooral, gewoon lekker kleppen.
Vanmorgen hadden we eerst een minitrailer gekocht maar we zouden Polly niet meenemen, we wilden er niet meteen mee gaan rijden.

Eenmaal aangekomen werden we vrolijk begroet door Floortje, die daar lekker los over het terrein hobbelt, echt net een hondje, eenmaal binnen even (lees: halve middag) met Cisca en Tamara staan kleppen *LOL*
Toen Dennis maar eens ingespannen (op een gegeven moment kwam Tamara: staat ie er nou nog niet voor????) we hebben alleen even gestapt, hij was namelijk net bekapt en liep een beetje moeilijk, toen kwam de zoveelste stortbui en toen zijn we maar weer teruggegaan.
We hebben nog best wat foto's gemaakt, maar die kan ik even niet op de computer zetten, hij weigert dienst, zodra hij het weer doet staan ze op ITP.

Tamara zou ook nog een nieuwe merrie krijgen (kopen) vandaag, althans die kwam vandaag, ik hoop dat ie superleuk is en snel foto's he.....

Groetjes Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

DennisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:17

Dennis deed het echt super. Hij was wel zielig hoor met z'n zere voetjes. Was wel spontaan over toen we met onze nieuwe merrie thuis kwamen, hij heeft haar alleen door de staldeur heen mogen zien.
Foto's van onze Paulien(of was het nou Pauline, weet ik niet zeker) van Odoorn komen er aan hoor. Het was al wat donker dus morgen gaan we nog wat maken. Er is wel wat gemaakt maar is wat te donker. Ze is echt erg gaaf hoor!
Dennis heeft zelfs meerdere mensen onder de indruk gekregen met m'n vrijheidsdresuur vandaag(ook de andere eigenaresse van Dientje)! Ben dus weer trots op hem.
PS. Tis Ciska, klein detail.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 22:02

Dennis schreef:
PS. Tis Ciska, klein detail.

Daar zat ik dus al de hele tijd over te twijfelen
Eerst had ik het hele topic met een 'k' getypt en daarna maar met een c gedaan maar het was wel goed geweest
Ik had natuurlijk ook in e profiel kunnen kijken

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 16:47

Kijk maar even bij in the picture daar staat mijn nieuwe pony

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:15

Klinkt gezellig Lachen Wacht op de foto's!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie