Met Bokker naar de ruitershop!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorine
The one and only

Met Bokker naar de ruitershop!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 09:00

Ja gistermiddag had ik een leuke meeting!
Ik ging met bokker Silvia die hier in buurt woont naar een ruitershop waar ik niet vaak kom.

Ze kwam mij om 15.15 uur ophalen, ik zou eerst mijn middagslaapje doen... althans: dat was het plan.
Middagslaapje werd niet veel, ik lag er vrij laat in en kon ook nog niet in slaap komen Verward
Terwijl ik toch wel moe was maar goed.

Ik heb wel goed gerust, lekker over Cerise gepiekerd }> en uiteindelijk ben ik beneden maar gaan bokken. Haha!
Toen was het al drie uur dus Silvia arriveerde al snel.

Hup de auto in en wat bleek?
Ze had een cadeau meegenomen voor Cerise!
Kruiden met knoflook o.a. voor door het voer te doen.
Merk/naam ben ik ff vergeten, maar ik was er superblij mee! Party!!

Eerst dus naar de ruitershop, waar Silvia en ik onder andere de winterjassen bekeken die waren afgeprijst...
Natuurlijk regelmatig NET niet in onze maat... Frusty
Als er nog iemand is met 'S' of 'EL' maat? *LOL* Wij niet in ieder geval.
Sommige jassen zagen er ook niet zo waterproof uit, en aangezien we in Nederland wonen... }>

Maar goed, uiteindelijk had Silvia wat anders gekocht, en mijn knip bleef dicht. Knipoog
Ik had een hoop willen halen (zag nog een gaaf shabrak en een mooie wollen zweetdeken zucht Kwijl ) maar aangezien ik de rekening van de DA in mijn achterhoofd had, en nog wat kosten deze maand... nou nee.

Silvia en ik hebben in de auto heen en terug weer aardig wat afgeroddeld en bijgeklept over de verenigingen en maneges hier in de buurt en over onze ervaringen met de knollies... Tong uitsteken

Na de winkel richting de stal van Cerise, waar we net rond etenstijd binnen kwamen.
Ik kon dus meteen zien of Cerise de kruiden van Silvia door haar muesli wel opat.

Even leek het erop dat ze het niet deed, was toch een ander vreemd geurtje... }> Ze had ondertussen haar 'gewone biks' al grotendeels op, en dat schijnt ze ook superlekker te vinden, dus...
Snel maar de muesli er goed doorheen gemixed en toen at ze dat wel op.
Ze was wat neusverkouden, de vorige dag al, en de kruiden kwamen wel goed uit!
Ik geef ook knoflookpoeder maar met dit erbij... lekker gezond voor mijn Cerise-meis... Lachen
Bij deze Silvia, nog heel erg bedankt! Lovers

Nadat ik nog wat bakjes voer voor de volgende dag had klaar gezet, gingen we op huis aan.
Nog over mijn portemonnee, misschien maar goed dat ik niks kocht in de winkel...
Deze week was er al wat gekocht!

Ik had net thuis een sjieke outfit aangeschaft, voor het supergrote feest van Blokker zondag.
Dan moet ik dus ook mijn kriebelpruik op de hele dag.. Frusty Maar hij staat wel leuk zegt iedereen dus waarom niet. Tong uitsteken
De kleding is mega gaaf, een zwarte sjieke broek stretch en een lichtblauwe getailleerde trui van het merk Noknok.

Ik had wel een maat kleiner dan normaal, ben zó afgevallen! Bloos
Maar aan de andere kant: ik kan nu hele gave kleding aan die alle meiden van achttien ook aantrekken. Ik ben dus zelf 35...
Zie je zo'n dame jaloers kijken naar mijn kontje... Extreme duivel

Dat afvallen zal nog wel iets erger worden als ik niet oppas, dus ik ga nu het belangrijkste doen wat betreft mijn herstel:
ETEN. Vingers aflikken
Een heerlijke vrijdagmiddag gehad! Thanks Silvia! Kusje

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:39

He Dorine, graag gedaan!! Je verdient het!
Enne, we moeten snel maar weer een afspraak maken want ik heb WEER een cadeautje voor Cerise. Enne, wat het is zeg ik lekker niet. Extreme duivel

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 21:03

Huh?
Wéér een cadeautje?
Mogen de bokkers niet raden wat het is?

Ooooooh wat ERRUG!!! Frusty
Ik wil het weten!
Ik kan er zoooooo goed tegen als iemand een geheimpje heeft en ik mag het nog niet horen...
En ook nog eens een cadeautje...

Is het talkpoeder voor haar fragiele billetjes? *LOL*
Nee serieus ik heb geen idee wat het kan zijn...
Wie helpt mij raden?
Silvia moet zeggen of een Bokker het goed geraden heeft... Tong uitsteken

Oh my God, this is killing me... I wanna know... Extreme duivel

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:56

Aanwijzing nr. 1: Je kunt het zomer en winter gebruiken.. }>

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:42

eeeeeeeehm een bodywarmer, zomers zonder trui en `s winters met trui Haha!

Het klinkt erg gezellig, en idd erg lief van Sylvia! Maar ze heeft gelijk, je verdient het!

Had je er niet erg veel moeite mee om je geld in je zak te houden? *grin* dat heb ik altijd heel erg in een ruitershop!

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie