Vandaag op een draver gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Vandaag op een draver gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 21:35

Ik was vandaag naar Drenthe, *LOL* naar het paard van mijn moeders vriend. Daar staan ook nog andere paarden (2 shetten, 1 ijslander, 4 paso peruano's, 1 draver en 1 kwpn'er) Maar oke. Gert (zo heet de vriend van mijn moeder) ging op zijn eigen paard (=bendor, kwpn) mijn zusje op Faxa (=ijslander) en ik mocht vandaag voor de eerste keer op Hilda (=draver) Lekker pittig paardje, want ze is een volbloed. Karishma was ook een volbloed, een engels volbloed. Verdrietig Hilda houdt niet zo van vreemden en het moet dan ook echt klikken wil je een beetje op haar kunnen rijden.
Nou, het klikte, de hele weg heb ik voorop gereden en lekker een stuk gegalopeerd, wat gaat zij hard, de tranen zaten in mijn ogen en de frontriem van haar hoofdstel (= een leren ring om haar oor, een bitloos hoofdstel) was van haar oren gegleden omdat ze door de snelheid haar oren naar achteren deed (het motterde en de wind natuurlijk)
Het was een fantastische ervaring om op een echte draver te rijden, ze rijdt zó lekker!!

Groetjes patricia

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:41

Hey ik ken ook een IJslander die Faxa heet!
Staat ook in Drenthe.
Maar voor zover ik weet staat die nog in Deurze Lachen