DIERENDAG

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:51

Voor mijn kat en Ivanka is het ook elke dag dierendag Haha! Heb ze niet meer verwend als normaal eigenlijk Knipoog

Ivanka staat naast een DA en het is elke dag hartstikke druk op het spreekuur van 19.00-20.00uur, maar vandaag... Helemaal niemand Haha! Echt waar! *LOL*

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:03

eigenlijk is het voor mijn beestjes de verjaardag van hun meer een dierendag dan krijgen ze iets lekkers of iets leuks. Ik wou met Tibbe naar het bos gaan maar dat heb ik gepland voor zondag omdat ik zo laat thuis was. Tibbe heeft honden koekjes gekregen. en de cavia en de gerbils een fruittaartje krijgen ze wel vaker gewoon maarja en de kippen mochten heel lang loslopen mogen ze eigenlijk altijd al.

eigenlijk is het voor mijn beestjes elke dag dierendag net als die van Tinne Haha!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:51

Was gister toevallig naar de paardenwinkel gegaan..Maar niet echt onder invloed van dierendag ofzo.
Hij heeft eigenlijk altijd wel dierendag, maargoed, heb hem een appeltje gegeven, maar hij krijgt wel meer zoiets dus ja..