Hoe een leuke dag triest kan eindigen.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Hoe een leuke dag triest kan eindigen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 10:22

Ik weet niet of dit hier thuis hoort maar moet het even kwijt.......

Mijn zwager gaat trouwen as vrijdag......
Dus werd er door de heren gisteren groen gehaald voor de boog en de dames "moesten" roosjes maken.
Ik als aangetrouwd familie met 3 kids daar dus ook heen, op zich niets mis mee, en het was beregezellig, tot dat........

De tractor met aanhanger , met daarin de heren terug kwam, en de as bruidegom uit de wagen viel, na klem te hebben gezeten tussen de deur, en met een behoorlijke smak op de straat belandde. Resultaat: gat in z'n hoofd en een lichte hersenschudding, politie, huiisarts en ambulance erbij, en dat richting ziekenhuis.........
Mijn zwager vond het prettig dat zijn broer (Jeroen, mijn (v)echtgenoot dus) mee ging in de ambu, niets mis mee toch???????????? Jawel, de schoonfamilie, incl as vrouw, haar zus en haar moeder vonden het niet nodig......... Nu is Jeroen iemand die zich niets laat vertellen en dus toch meegegaan.........
Mijn schoonvader, kompleet van de wereld door het ongeluk, is naar binnen gegaan en op vezoek van Jeroen ben ik bij hem gebleven......
Nu komt het.............. Ik (2 van mijn 3 kids waren er ook nog, en super rustig, lief enz.,) werd gesommeerd door iemand om naar huis te gaan (ik dacht dat is een grapje....) niets was minder waar: Mijn kids hoorden om deze tijd 22.30 uur in bed te liggen en er was iemand die er niet tegen kon dat mijn kids nog daar waren, ik moest ze maar naar huis brengen en ik mocht dan wel weer terug komen.......
Nu ben ikzelf niet zo labiel of debiel dat ik zelf niet kan bepalen hoe laat en wanneer ik mijn kids naar bed breng........... Ik even uitgelegd dat die persoon die zich er aan stoorde dat mijn kids nog aanwezig was dan zelf maar naar huis moest gaan. Nee dat kon niet want zijn dochter was naar het ziekenhuis, en hij dus moest blijven wachten op berricht.........
Ik ben daarop met mijn kids naar huis gegaan, nadat ik die mafkees de waarheid had verteld.............(je wilt niet weten wat ik hem gezegd heb.....)
Vanochtend met Jeroen erover gesproken, en die vroeg of ik dan wel gebeld was hoe het met Vincent (=as bruidegom en broer van Jeroen dus) was...... Niet dus. (Hij was het er absoluut niet mee eens wat er gebeurd was.....)
Vanochtend werden wij gebeld door mijn schoonouders, met de mededeling dat Vincent nog een nacht (tot minimaal maandag) moest blijven, Ellen (as bruid) en haar moeder waren langsgeweest, maar wij worden niet op de hoogte gesteld...............

Je zult maar gaan trouwen met zo'n familie............

En een paar leuke opmerkingen van de moeder van de as bruid:
* Je laat je bruiloft niet verpesten door mensen die in een huurwoning wonen......(haar dochter en as schoonzoon wonen dus in een huurwoning, en die mogen de buren niet uitnodigen....)
* Iemand die fulltime huisvrouw is, is afgestompt, maakt niets mee en is/wordt sociaal contact gestoord........
* Je doet je kinderen niet naar de openbare basisschool, want daar zitten alleen aso's op (mijn kids gaan dus naar de openbare school......)

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 10:30

Klinkt echt gezellig, NOT. Als ik dit soort verhalen lees en ik weer extra blij met mijn "schoonfamilie".
Sterkte op de bruiloft!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Em_, GrapeshotBot, laura22, lina1998, MirjamRobin, simoneeee, sterregoud, VosjeN en 45 bezoekers