lucky na 5 maanden weer gezien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

lucky na 5 maanden weer gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 17:22

hoi hoi,
gister heb ik na 5 maanden mn (ex)pony weer gezien. mn neefje liep al sinds begin juni te zeuren dat ik moest komen, dus dacht gister dat het er maar weer van moest komen (niet dat ik hem niet wil zien, maar moest gewoon ff over hem heen komen). maar goed hoorde dus dat zn manen eraf waren (zie verslag van de dag: zucht... spijt als haren op mn hoofd). en gister kwam ik daar aan. ik vroeg of ik ff in mn eentje mocht om te kijken of hij me nog zou herinneren. ik liep naar het hek en ik riep lucky. en tot mn grote opluchting kwam hij naar me toe ik was zo blij dat hij me nog herkende. dus ik hem stevig knuffelen overal Kusje gegeven. en toen kon ik hem eens goed bekijken. het eerste wat me opviel was dat ie behoorlijk dik is geworden en toen zag ik zn manen en oh mijn god ik kon wel Huilen . als zn manen mooi waren geknipt ok dan kon ik er nog mee leven maar dit zag er zo lelijk uit Lips are sealed . en zn voorpluk was ook gewoon recht afgeknipt! het zag er eerlijk waar niet uit!! maar goed eenmaal daar overheen gingen we poetsen en opzadelen. hij was een beetje irritant maar na verloop van tijd ging hij weer als mn oude lucky lopen. heb foto's gemaakt maar moet ze nog laten ontwikkelen (mocht de digi niet meenemen van mn pa ). maar goed het was een leuke dag en het mooiste cadeau wat ik ooit had kunnen krijgen (jaja ben vandaag jarig Haha!). ben diep van binnen erg blij dat ie zo veranderd is nu herinner ik me hem met lange manen en stoer showend in de bak. lucky de hengst met mooie lange manen is niet meer het is nu lucky de ruin op wie is geexperimenteerd met de heggenschaar Frusty . maar goed misschien maar beter ook?!

gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 00:18

nog hartelijk gefeliciteerd En leuk dat je je pony weer hebt gezien knap van je dat je lucky hebt verkocht. Ik heb mijn pony al meer dan 8 jaar en ik kan hem maar niet verkopen. Wel een paar keer geprobeerd maar als het puntje bij paaltje kwam haakte ik weer af. Nu heb ik er toch maar voor gekozen een paardje erbij te kopen en ik ben kei gelukkig met allebei mijn knollies groetjes iris onder de naam Gigelo (naam van mijn pony)