lieve help... ik kom op tv

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 19:14

Esther schreef:
Vond alleen weer een gemiste kans dat ze bij jou zijn en dan alleen de katten laten zien. Paarden zijn toch ook dieren, hadden ze toch erbij kunnen laten zien. Verward


hoi,

Ja idd... ik vroeg ook al of ze niet nog meer wilde filmen... Schijnheilig Haha!
de paarden ... de koeien... het mooie 'veluwse' landschap... onze nieuwe binnenbak...
Dan hadden ze wel meer 'zendtijd' aan mogen vragen Bloos Clown

Janny:
Je ziet me niet als 'kattenvrouwtje'?
Dan heb je nooit een hele dag bij ons meegemaakt & zoals ik met ze omga enzo... Haha!
Meestal als er 'visite' is... houdt ik me er 'minder' mee bezig... maar de mensen die me kennen, moeten toch altijd wel lachen hoor....
De rare geluiden die ik dan maak tegen ze... als ik ze roep... en hoe ik er tegen praat enzo (verschillende toonhoogtes)... en als de mensen me kwijt zijn, kijken ze 'rond' het erf, waar een stuk of wat poezen lopen... daar ben ik dan dus ook Haha!

groetjes Jolanda

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:44

Nja, ik was dan ook op visite, en heb je ook nog maar 1 keer ontmoet, maar ik kon toch wel zien dat je erg begaan was met de katjes Lachen
Maar inderdaad sneu dat ze niet iets van de paarden gefilmd hebben.

Maar eeh, wanneer krijgen we weer foto's van je 2 (inmiddels 3 jarigen?) jonkies? Lachen

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 23:54

XoNo schreef:
Maar eeh, wanneer krijgen we weer foto's van je 2 (inmiddels 3 jarigen?) jonkies? Lachen


eh... Bloos welke bedoel je...?
Copper heb je inmiddels gezien, staat op ITP Knipoog en is nu 4 jr.

Of bedoel je foto's v. "Jolin" ?
Zal binnenkort weer eens wat foto's maken, volgens mij is ze niet veel veranderd... maar zie haar natuurlijk elke dag Haha!

Jouw Buddy veranderd wel steeds he?! Hij wordt mooi hoor, gauw gaan 'halteren' met hem Cool
(ja ja... ik hou het in de gaten Knipoog ) o.a. in je profiel ! Haha!

groetjes Jolanda