Mistral is niet meer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:11

Tis moeilijk he, ik weet het nog goed hoe het voelde, wetend dat je de beste beslissing hebt genomen maar toch, waarom voelt het dan zo vreselijk...
Hij rent nu heerlijk met al die andere paarden, en geniet van dat eeuwige groene gras daar, misschien wil zijn boodschapper ook even kijken of mijn maatje het goed maakt Verdrietig

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:01

Wat vreselijk. Maar wat je hebt gedaan is het beste voor hem geweest. Heel veel sterkte de komende tijd.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 20:18

Weet je wat zo gek is, dat mensen zo vaak zeggen "je houdt je zo goed". Zij weten allemaal toch ook wel dat je (als je even alleen bent, of alleen met je man) menig traantje laat en gelaten hebt? Dan voel je je bijna schuldig dat je niet de hele dag zit te huilen. Ik heb Mistrals halster in de huiskamer hangen, met wat plukjes van zijn mamen en staart erbij. Kan ik regelmatig even voelen en ruiken. Vooral dat laatste is fijn en moeilijk tegelijk.
Ik ben nog niet op de manege geweest. Heb zijn lege stal dus nog niet gezien. Waarschijnlijk morgen... Zal wel moeilijk worden. Moet ook nog mijn kastje leeghalen. Al de spullen mee naar huis en poetsen. MOet zijn dekens ook nog ophalen van het wassen...
Zo raak je steeds een stukje verder verwijdert van het gewone leven met hem.
Heb hem nog gezien toen hij dood was.Daar ligt jouw reus dan... Dan nog maar zo weinig paard en veel meer ziek en vooral ... levenloos. Was wel belangrijk voor mij. Heb dat ook altijd gedaan met opgebaarde mensen (opa's, oma's e.d.). Ben altijd afscheid gaan nemen achteraf. Moest ik bij mijn maatje dus ook wel doen. Was gelukkig niet eng. Wel erg hard ( de waarheid). Ben wel blij dat ik dat gedaan heb. Weet niet waarom. Geeft rust.
Ik heb ook veel gezien van het 'laten inslapen' vanaf een afstand, achter een ruit, vanuit twee kamers verder. Heb dus niets gehoord en alleen maar heel vaag gezien. Was ook niet eng ofzo. Geen 'gevecht', maar gewoon ... klaar... het hoefde ook echt niet meer van hem. Hij deed ook niet echt moeilijk toen hij die narcose ruimte in moest. Ha dik anders wel heeel moeilijk gevonden.
Weet je, al leest niemand dit, is helemaal niet erg, ik kan even van mij af schrijven... Tranen zitten toch hoog de laatste tijd. Schrijven is dan makkelijker dan praten.
Tsss, kijk toevallig even naar boven, op de boekenplank en zie cd-rommetjes staan "Rainbow" type ... ... Ik denk dat Mistral terecht is, aangekomen bij de Rainbow bridge. Mistral heeft een toepasselijk boodschappertje gevonden...
Moet nu toch echt even grienen...

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:39

Wat vreselijk, maar ik denk dat ut beter voor hem is.
Heel veel sterkte.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:44

ik zit met tranen in mijn ogen...Het leven is zo oneerlijk...Huilen
maar het idee dat ze nu geen pijn meer o.i.d meer hebben en gezellig met zn alle daarboven rennen...Wie weet zijn de paarden van bokkers hier wel bij elkaar Lovers veel sterkte en ik weet wat je voelt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers