Ben zo trots.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chrystal-gek

Ben zo trots.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 23:03

Super trots.
En waarom?

Oren knippen is een vak apart op zich, iig bij Chriss wel.
Linker oor is geen probleem bij Chriss, rechter oor wel, aankomen is daarbij al een probleem, vast pakken gaat samen met een boel tegen gestribbel, hoofd niet stil houden en schudden maar en er maar onder uit proberen te komen.
Of je wordt tussen buik/nek en hoofd van Chriss geduwd, of je wordt naar de andere kant meegetrokken.
Alleen dat ene oor in erge mate, ander oor is dus geen probleem (niet zo tenminste, ze vindt het niet leuk, maar laat het daar wel toe).
Heb al van alles geprobeerd, stap voor stap, maar ze blijft het maar eng vinden.

Maakt niet uit bij welk oor je begint.
Begin je bij de linker, gaat dat goed, ga je naar de rechter en komt het trammelant.
Begin je bij de rechter, begint het trammelant, eindelijk klaar of helemaal niet, ga je naar de linker, geen probleem of nog een beetje in de trammelant fase, maar vele mindere mate.

Gister vond ik het weer hoog nodig tijd, de plukken staken er uit.
Zag er tegen op, maarja, het moest wel.

Maar gister heb ik ineens haar hele (rechter) oor netjes kunnen knippen!!!
Het begon net zo als anders, maar het werd ineens minder en toen snel knippen.
Heb zelfs randjes kunnen doen en haar oor dicht kunnen knijpen en daarbij knippen.
Allebei de oren zien er dus nu redelijk uit.

Ben blij, ben trots, ben supertrots op mijn supermeis.
Was gisteravond gewoon de hele avond tevreden omdat mijn meis haar rechter oor had laten knippen.
Hopen dat ze volgende keer weer haar oren normaal laat knippen.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie