nieuwe stalgenoot, buitenritje etc.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

nieuwe stalgenoot, buitenritje etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 20:59

Jerai heeft sinds vandaag een nieuwe stalgenoot, een Bels wel te verstaan. Hij is vandaag aangekomen een hengst, echt zo'n gááf beest!! De andere paarden waren ook hevig onder de indruk en sommigen waren zelfs bang Haha! Maar ik vind het wel een supergaaf paard!! Echt enorm, ik heb nog nooit zo'n reus gezien, Jerais hoefjes passen gewoon 4 keer in 1 hoef van hem Haha! En zijn bit was ook enorm. Het grappigste is dat het meisje waarvan dat paard is zelf best wel klein is.

Verder heb ik Jerai vandaag op mijn werk geshowed, ik had beloofd een keertje langs te komen als ik vrij was, dus vandaar. Jerai heeft zich verschrikkelijk goed gedragen, want we moesten dwars door de stad heen en op een gegeven moment waren ze het fietspad opnieuw aan het asfalteren en we kwamen langs een pand dat gerenoveerd wordt, Jerai gaf geen kik, terwijl ze best dicht langs grote machines en een hoop lawaai moest. Soms sta ik zelf nog versteld van hoe superverkeersmak mijn paardje geworden is. Lovers Alleen op de terugweg op het ruiterpad in het park schrikt ze dan vervolgens van een hoopje takken, raar beest.

In ieder geval vonden mijn collega's Jerai erg geslaagd en sommigen durfden er zelfs een rondje op over het parkeerterrein (in hun goede pak Sigaar , geen gezicht). Anderen vonden het wel leuk, maar toch ook erg eng zo'n paard en sprongen als achteruit als Jerai een stapje opzij zette. Mijn directrice stelde al voor om in het vervolg de bezichtigingen te paard te doen Haha! (ik werk bij een makelaar).

In ieder geval een geslaagd dagje en ik ben supertrots op mijn Jerai, die zich a. supernetjes heeft gedragen en b. qua conditie ook weer helemaal toppie is, ik ben ruim 2 uur wezen rijden (wel vnl. stap) en geen spatje zweet, toen ik terugkwam op stal was ze net zo fris als toen we weggingen.

heeft niks met dit topic te maken, maar ook het rijden in de bak gaat weer met srpongen vooruit, ze gebruikt in stap en draf weer goed haar rug, geeft weer na en heeft haar conditie ook weer terug. Jerai doet het dus super en als ik nu wat minder fouten ga maken in mijn rijden, dan zou het helemaal goed zijn.

*ik ben zó trots op mijn meisje*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 21:04

Gaaf dat je zo dwars door Utrecht heen kan rijden dat hoef ik echt niet proberen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 22:41

Dat zijn wel leuke berichten natuurlijk! Dat het weer zo lekker met jou en Jerai gaat! Volhouden zo!