hellup een vogel!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mate

hellup een vogel!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 17:45

nou nou nou ik voor het eerst een prive lesje met spikkel. ik dacht nou het gaat wel goed af en toe wou ze het stukje bij C niet langs en toen ze eindelijk moed had verzamelt om toch maar de hoek en de hele korte zijde te nemen vloog er een eend op. zoefffffffffff!! nou daar gingen we. na 2 galopspassen weer rustig want zo een snel tempo met iemand op je rug is natuurlijk wel heel eng. Koe (ze is net 4 weken onder het zadel) toen maar een drafje en op eens deed ie het niet meer. gewoon helemaal niets meer. aangezien ik geen euro in me zak had wist ik het ook niet meer hoor. de manege eigenaar die me les gaf nam een teugel in handen en toen ging ie weer achter haar aan. Schijnheilig en toen jah hoor weer een vogel oh wat eng met haar op me rug!! ben daarna maar afgestapt want dit kwam echt door verveling (niet meteen maar na 1 minuutofzo)(echt waar!! want ze is echt nooit bang!) arm paard ze zag het echt niet meer zitten. en zo hebben we maar een lesje grondwerk gehad en mag er niet meer op als ik dat er niet bij doe.

ik weet nu wel als ze me eraf wil hebben ze niet hoeft te bokken. alleen al zo snel als ze is nou dat wordt nog wat.

vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie