zucht....spijt als haren op mn hoofd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:12

Laat maar Desiree, ik had niks mogen zeggen want ik heb geen eigen paard... even vergeten Slapen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:42

Buitenzorg schreef:
En dat is dus de reden dat ik eenpony NOOOOOOOOIT aan eenbekende verkoop! Enkel om de ellende die je erachteraf om kan krijgen!

Als je dit soort dingen 'ellende achteraf' noemt, moet je zowiezo je beetsen neit verkopen... Gaaaap

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:53

Erg zonde van die mooie lange manen. Ik ben ook gek op lange manen maar stel dat ik mijn paard zou verkopen en de nieuwe eigenaar zou zijn mooie lange manen kortwieken... tsja helaas heb ik daar dan niets meer over te zeggen.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:33

Tuurlijk is het jammer, maar wees blij dat alles verder okee is met de pony. Ik vind lange manen ook niet mooi, dus zou ze er ook gelijk afhalen ookal zou iemand mij gevraagd hebben het niet te doen (als het mijn eigen paard is natuurlijk)

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 16:24

Ik zou het ook jammer vinden als ik jou was, maar ja zo is het leven zeg ik dan maar! Iedereen is wel eens teleurgesteld ergens over, maar het is gelukkig niet van levensbelang, dus kop op en leg het naast je neer.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 17:38

Ik snap wel hoe je je voelt hoor. Iedereen zegt wel wees blij dat je pony gezond is enzo. Maar ik ben zelf ook ontzettend jaloers (ja dat is het eigenlijk) op de nieuwe eigenaren van mn pony. En als ze iets doen waar ik t neit mee eens ben, tja jammer, heb daar niets meer over te zeggen.. Maar dan baal je gewoon verschrikkelijk!!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 17:41

vind het wel weer mooi hoe je van zo'n simpel bericht weer een zeik verhaal kunt maken. mesen wees toch eens aardig tegen elkaar. vind je het onzin reageer dan niet.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:38

Je hebt er inderdaad helaas niets meer over te zeggen..
Ik zou er zelf ook wel van balen, je had het tenslotte nadrukkelijk gevraagd. Maarja, je pony heeft er geen last van, en als hij goed verzorgt wordt dan is dat toch veel fijner??
Ik 'kick' zelf ook op manen. Zou ook apsolute niet willen dat iemand ooit aan Pinky's manen komt. Maarja, als hij verkocht word (wat niet gebeurt, even voor de duidelijkheid!)... vrees dat ik er dan echt niets meer over te zeggen heb!
Het enige wat ik kan hopen is dat de volgende eigenaar zijn manen net zo kwijlie vind als ik Lachen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:19

ik vind lange manen erg mooi , wij hebben bij ons op de manege spaand bloed staan (neen spaanse hengst dus) en die heeft hele lange mooie manen!

gewelgig gewoon



wat vervelend voor je , ik bedoel , al duurt het vier jaar het groiet wel aan maar het ergere is dat hij zich niet aan z`n belofte houd!

naja doe wel de groetjes saan hem

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:21

Altijd jammer als je iets wat je met veel liefde en geduld "opbouwt" om zeep wordt geholpen.
Toch vrees ik voor je dat er in de toekomst nog wel vaker dingen zullen zijn waar je van zegt "dat had ik zelf nooit gedaan".
Heel begrijpelijk, maar het is ook niet reeel om te denken dat alles altijd bij het oude zal blijven.
Een nieuwe eigenaar betekent ook nieuwe meningen en inzichten.
Wat de een mooi vindt, vindt de andere lelijk of onpractisch.
In dit geval zijn het manen, misschien een volgende keer een rijtechnisch onderwerp, verzorging etc.
Zo gaat het nu eenmaal, that's life !

Probeer een beetje afstand te nemen en geef je neefje ook wat vrijheid zodat hij niet constant het idee heeft dat Big Brother meekijkt.
Je pony heeft het verder blijkbaar erg goed, daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om ?

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 17:11

even voor de duidelijkheid: ik ben ook blij dat alles goed gaat het was gewoon even schrikken!! ik word hier nu ongeveer aangevallen omdat ik het erg zonde vind dat die manen eraf zijn gehaald. jullie doen nu net of het mij alleen maar daarom gaat! dat is dus neit zo! ik ben erg blij dat het goed gaat! en over dat afstand nemen ik heb afstand genomen (heb mn pony 5 maanden lang niet meer gezien!) maar mn neefje vraagt me iedere keer weer wanneer ik kom. en nou ja toen ik dit hoorde dacht ik gewoon van: oliebol!! maar goed ik maak ff een nieuw topic over gister! enne voor de mensen die het nu nog neit snappen: IK BEN BLIJ DAT HET GOED GAAT MET HEM!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:09

oke, dan is het toch goed. Ik snap wel dat je flink baalt, maar je zit er verder in ieder geval niet over in. En dat is het belangrijkste.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:27

klan dat paard niet schelen hoor of z'n manen lang zijn, en als je neefje dit mooier vind is het toch oké.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:33

oh laat maar, ik zie dat je alweer zelf gereageerd had. dus een beetje overbodige reactie.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:48

Wel zonde zeg, ik vind die lange manen super mooi staan, en ik zou me ok k*t voelen als hij beloofd de manen lang te laten en ze worden geknipt Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 13:07

Citaat:
wie is er hier nu eigenlijk aan het zeiken?


Nou ?