Forse prijsverhoging

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Forse prijsverhoging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 17:05

Door een kreupel paard tijdje niet gelest, gisteren weer les afgesproken. Prima. Zegt ze tussen neus en lippen door: 'Oh ja, ik ben ondertussen iets omhoog gegaan' En dat iets blijkt dus 33% te zijn! Vind ik nogal fors! Zeker omdat ze aan het begin van het jaar haar prijzen gewoon door 2 heeft gedeeld ipv door een euro, ook al een verhoging dus. (Bij elkaar 47% prijsverhoging in nog geen jaar tijd!)
Ik betaal het wel hoor, zal er geen groot probleem van maken, wil immers toch die lessen hebben, weinig keus, maar ik baal er wel een beetje van! Ben ook maar een student die binnenkort (tijdelijk) zonder bijbaantje en dus zonder inkomsten zit.
Ze is nog steeds niet belachelijk duur ofzo hoor, zeker gezien de kwaliteit, maar van 33% verhoging moet ik toch wel even een keertje slikken.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:11

Hangt ervan af wat je uiteindelijk betaald denk ik. Als ze altijd 'te weinig' heeft berekend dan kan ik het me wel voorstellen dat ze bijtrekt als ze voldoende klanten heeft, hoewel dan had ze trouwe klanten die al langer bij haar lessen natuurlijk wel wat voordeel kunnen geven en het nieuwe tarief alleen doorberekenen aan nieuwe klanten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:29

Pfffff 33% dat is ook zeker niet niets. En mischien rekende ze aanvankelijk wel te weinig, dit is toch het bedrag waar je altijd mee hebt gerekend. Als het echt te veel voor je is kun je misschien voorstellen 1 keer per 14 dagen te gaan lessen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 20:13

Ach, het is niet TE veel, maar wel veel.
Het gaat me ook niet om het geld, maar meer om het principe Haha!
Ben ook niet van plan om met haar in discussie te gaan ofzo hoor, dat is het allemaal niet waard.
Maar moest gewoon even m'n ei kwijt *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:25

Lekkere timing, net nu het horeca-buiten-seizoen zowat voorbij is Boos!
Idd. een forse verhoging, maar 't is zoals je zelf al zegt: als je tevreden bent, dan verander je niet zo gauw van instructie.
Ben wel erg benieuwd of het haar uiteindelijk klanten gaat kosten !