paard verwennen ja of nee!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missmoonie86
Berichten: 946
Geregistreerd: 17-06-10

Re: paard verwennen ja of nee!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 00:45

Mijn paard houdt helaas niet zo van knuffelen :( Maar poetsen vindt hij daar in tegen wel weer heel fijn. En dat doe ik dan ook (bijna) dagelijks heel uitgebreidt. Onder het poetsen is hij altijd snoepjes aant zoeken. Want die heb ik uiteraard in mijn jas/broek zak zitten. En voor de rest heeft hij zijn periode en ik mijn periode. Lente en zomer zijn voor hem: Buitenrijden, springen en NIETS doen :D Winter en herfst zijn voor mij: Springen, dressuren, Lessen etc :D

FromNorway

Berichten: 746
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Tussen de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 00:53

Flinke poetsbeurten, knuffelen, zo veel mogelijk weidegang (24/7 tenzij ziek) en andere paardjes om zich heen, weinig rondjesgedoe in de bak (mevrouw houdt alleen van buitenritten, liefst bos of strand), samen op vakantie, hoefsmid, tandarts, dierenarts wanneer nodig, zoveel mogelijk paard laten zijn en de uren met haar tweevoeter zo leuk mogelijk houden (dingen doen die we samen leuk vinden, we vinden vaak ook dezelfde dingen leuk dus dat scheelt ;) ) Yep, mijn paard is verwend.

Toch grappig dat sommige mensen 'een paar uur naar buiten' en eten/snoep/suiker verwennerij vinden....