geschrokken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 20:54

Jeetje zeg, we zouden vanmorgen bij een klein trailertje gaan kijken, we zijn heengeweest en het is een verschrikkelijk leuk ding, we zouden nog bellen.
Stonden we net een beetje na te praten gaat de telefoon, mijn moeder; de dochter van de stalhoudster had net gebeld, het gaat niet goed met Pol.
Ik trok helemaal wit weg (althans zo voelde het) wij snel bedankt en beloofd te zullen bellen en op naar de auto.
Onderweg naar stal gebeld, ze lag helemaal plat in haar stal te kreunen, de ergste scenario's denderden door mijn hoofd, maar gezegd dat ze telefoon en dierenarts nummer bij de hand moesten houden, ik was onderweg.
Eenmaal aangekomen stond een ander meisje al bij de weg, zij had haar ontdekt, ze reageerde nergens op, ze was wel net opgestaan maar het zag er helemaal niet goed uit, dus ik als een haas naar achter, en daar stond mevrouw in haar box een beetje verdwaast om zich heen te kijken Verward .
Ik de boxdeur open en haar roepen, eerst kwam ze niet maar daarna liep ze rustig naar me toe, keek helder uit haar ooggies, nadat ik haar even geaait had liep ze zo langs me heen naar buiten om gras te eten Vork
Juist, we hebben haar even in de bak gezet wat haar niet echt boeide en daarna zijn we even wezen stappen buiten.
Eenmaal op stal was de stalhoudster ook weer terug en we hebben er nog even over gepraat, we denken zelf dat het aan het hooi ligt dus heb ik een baal van haar geleend en eenmaal op stal begon ze daar gretig van de eten Vork
Ze had wel gewoon gemest wat de afgelopen dagen minder leek en een beetje slap was was nou weer gewoon zoals normaal, een beetje veel misschien.
Ze zullen haar in de gaten houden en als er iets is bellen ze meteen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:12

Das wel ff schrikken!
Geef d'r maar een dikke knuffel van mij.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:21

Nou dat is inderdaad enorm schrikken zeg.
Ik hoop dat ze je nooit meer zo laat schrikken.

Ook een knuffel van mij voor haar.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:59

Jeetje, dat is inderdaad schrikken!
Hopelijk krijgt ze het nu niet meer.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:14

Ppff dan schrik je wel!! Gelukkig viel het reuze mee! Hopelijk lag het inderdaad aan het hooi en is het nu opgelost!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 16:21

Ik ben net weer op stal geweest en ze zag er heel happy uit, ik heb haar uit haar stal gehaald en tussen de kettingen in het stalpad gezet terwijl ik aan het mesten was, ze heeft geen tel stil gestaan, daarna een beetje vrijheidsdressuur gedaan en terwijl ik voer aan het maken was was ze de hele tijd aan het hinniken, ook het hooi (dat andere dus) wat ik haar gaf was bijna meteen weer op.
Ben blij dat het weer iets beter gaat met haar.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Flip, Jennifer_S, kinel, Lanoca, lynn_Joy, redbutton, Sintara, Vagabondo en 108 bezoekers