eerste wedstr Miran en Rustique en nath&nicky (L1)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marfiek

eerste wedstr Miran en Rustique en nath&nicky (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 16:26

tadaa... hierzo een versagje!!
het was al vroeg dag vanmorgen zeg... Afbeelding
maar goed.. ik dus beneden.. gaat de telefoon.. jaahaa.. met Miranda ik ben denk een beetje laat kun jij Rustique alvst uit dr box plukken??
Dus ik snel spullen gepakt en weg gecrosst op me scootie Afbeelding
op stal aangekomen was Miran net aan gekomen met trailer en Annemiek was er al, die had Rustique (gelukkig) al helemaal gepoetst!!
Wat spullen gepakt, bandages dr om en transsport beschermers.
Nog haar halster om en dr deken.. en daar gingen we de trailer in, doet ze al erg braaf!!
zoals jullie weten (misschien) is Rustique toen door het dak heen gekomen Rolleyes .
Daar aangekomen even wat gedronken en paard uit geladen, transsport beschermers af deken af.. sjabrak..gelpad..zadel erop.. en hoofdstel in.
Miranda was inmiddels omgekleed en daar gingen ze op naar de buitenbak om los te rijden!!
Het losrijden ging heel fijn heel ontspannen enz.. in de bak bij dr eerste proef was de bak glad..
Dus ze liep heel voorzichtig.. normaal als ze moet strekken gooit ze dr benen helemaal tot haar oren Afbeelding maar nu heel voorzichtig ze durfde het gewoon niet aan ze was heel terug houdend!
Haar tweede proef ging veel beter maar ook veel kop in de lucht gooien dat is gewoon zo vervelend en zonde..!!
ze had 146 en 149 punten.. niet slecht voor zo'n allereerste keer ze waren er ook nog niet klaar voor Rustique is pas een maand of 4 a 5 onder zadel ze gingen gewoon voor de ervaring op vreemd terein enz Afbeelding

Na de prijsuitreiking kwam Nathalie ik ben dr even wezen helpen het losrijden ging echt SUPER!!
Nu zie je hoe die twee vooruit zijn gegaan!!
Maar goed ik heb Nath dus voorgelezen (L1)
Ze had 159 voor de eerste proef punten en 151 voor de tweede de tweede proef was ze helemaal niet zo voorwaards meer je zag echt aan haar dat ze er geen zin meer in had!
maar wel beter weer een winstpuntje en ben ook aardig tevreden over Stiekie.. we hebben al heel veel gewonnen, het ging op de trailer echt SUPER!
het losrijden ging heel ontspannen.. de overgangen gingen ook heel netjes thuis hebben we erg veel moeite om haar terug te krijgen in de draf als ze galopeerd of in de stap als ze draaft.
op naar de volgende wedstrijden Afbeelding

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie