vandaag had ik ruiterbewijsexamen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 17:28

Lindy schreef:
ik ben vorig jaar ook in Raalte geweest bij stal T Realaar,
was een heel leuk ruiterbewijsweekend!



Ikke ook Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 13:20

beetje late reactie maar ik wil er toch nog ff iets aan toevoegen.
Ik was namelijk mee met Lindy naar dat examen en ze is 100% onterecht gezakt! Ik had het zelf niet beter kunnen doen.
Maar deze examinatrice beoordeelde ook heel erg zwart/wit,
bijna alles had ze voldoende of goed en dan op 3 onderdelen, onder verkeer had ze opeens de laagst mogelijke beoordeling, Maar dat kon ook helemaal niet want dan hadden een paar andere onderdelen ook nog onvoldoende moeten zijn. Maar alles ging perfect dus dat kon ook niet. En dan zakt ze op maar 3!!! onderdelen van de weet ik veel hoe veel. Ok er waren deze keer wel heel veel terecht gezakt, want die konden hun paard gewoon echt niet aan, dus dan zeg ik ok, ook als je paard moe is moet je m onder controle kunnen houden!
Maar Lindy had rinkja meer dan onder controle en daar gaat het toch voor het grootste gedeelte om. Ze hielden zich zoveel mogelijk aan de verkeers regels en reden veilig! Later heb ik trouwens ook nog gehoord dat die examinatrice zelf ook heel gevaarlijk reed toen ze in de auto achter de ruiters aan reed; de ruiters inhalen als er in de tegengestelde richting een auto aankomt in een heel smal straatje.. Frusty
Dan vraag je je toch af hoe zo iemand een ander kan beoordelen op verkeers inzicht ed.
Ik blijf er bij je bent meer dan geslaagd! *en ik duim voor je dat je de volgende keer een andere examinator hebt!!! En als ik tijd heb ga ik wel weer ff mee! Haha! *