Geen lezer, maar wel goed luisteren.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Geen lezer, maar wel goed luisteren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 12:46

Ik heb nu al 12 paardenboeken en elke keer als ik er weer eentje zie die ik mooi vindt koop ik 'm.
Maar het probleem is dat ik eigelijk helemaal niet zo'n lezer ben.
Ik was gisteravond niet zo moe toen ik al in bed lag, dus ging ik maar even lezen.
Volgends mij heb ik de bladzijdes wel 3 keer overnieuw gelezen, want zodra ik het lees ga ik gelijk van alles voor me zien, behalve wat er in het boek staan, terwijl ik gewoon doorlees Frusty
Maar stel nou dat iemand mij iets verteld dan zit ik heel geboeid te luisteren en zie ik het helemaal voor me.
Ik lag er gisteravond even over na te denken en ik heb voor mijzelf een bedacht. Ik ga bandjes maken met de tekst erop!
Ik ga dus gewoon de tekst op een bandje opnemen, en dan kan ik ze afluisteren. Volgends mij worden dit veel bandjes Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 17:27

Haha ik heb precies hetzelfde,vind alles heel boeiend enzo,en dan ga ik alleen de bldz en stukjes lezen die ik misschien wel interessant zou vinden,maar meestal 1 bldz en dan kan ik me alweer niet meer concentreren en heb ik geen zin meer Boos!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 17:55

Soms heb ik ook van die dagen dat ik 100x hetzelfde kan lezen, en het nog niet na kan vertellen.. Maar, als ik iets echt interessant vind lukt het me meestal wel mijn koppie erbij te houden..

Anoniem

Re: Geen lezer, maar wel goed luisteren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:06

Alice schreef:
Ik lag er gisteravond even over na te denken en ik heb voor mijzelf een bedacht. Ik ga bandjes maken met de tekst erop!
Ik ga dus gewoon de tekst op een bandje opnemen, en dan kan ik ze afluisteren. Volgends mij worden dit veel bandjes Haha!


Okay, dus jij gaat die tekst voorLEZEN en dan opnemen en dan afdraaien zodat je ze kan "lezen" (horen dan), ben je dan niet krom bezig? Of is het soms leerstof, dan kan het wel handig zijn, maar voor een leesboek? Ik snap het niet zo.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:41

Ik kijk heel vaak wel naar m'n boek en m'n ogen gaan woord voor woord over de regels maar ik zie/begrijp/heb niet door wat er staat. Dan nog maar een keer lezen. Dat helpt meestal we.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:26

Dat had ik wel vaak met schoolboeken. Is het gek dat ik vaak slechte cijfers had? Vooral voor vakken die je geen bal interesseerden: aardrijkskunde, geschiedenis, nederlands, frans, eh.... wiskunde, scheikunde,.... alleen biologie was wel leuk geloof ik?????

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:29

Ja heel begrijpelijk mischien kan je je aandacht er wel bij houden, als je bij je paard in de box zit ofzo :d