The Bitch is back.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

The Bitch is back.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 12:25

Voor de tweede keer weer rijden... En ze is in volle hevigheid weer terug! Extreme duivel
Isolda voelt zich duidelijk weer de koningin van het eiland

Gisteren had ik al gereden, ze liep goed en was vrolijk. Flink doorstappen, oren erop en hoofd omhoog, ipv die matte hoofdhouding.
Dat was hoofdzakelijk een stapritje met wat kleine stukjes draf.

Vandaag hebben we iets verder gereden, iets meer gedraafd. Ze loopt superfijn, komt heel soepel terug op mijn hand en geeft heerlijk na.
De stelling linksom is nog een ramp, maar ik denk dat dat met wat oefenen wel weer los komt.
In draf is ze wel wat heftig, maar geeft ook na, heel los, zonder zich vast te zetten Lovers

Gebokt heeft ze nog niet, ik verwacht dat dat de volgende rit komt. Vandaag hebben we alleen gestuiterd, scheef gelopen en gestuiterd.
Snurken, snorkelen, briesen.....

Een paar paarden in een weiland is al reden genoeg om er een flink feestje van te maken. Staart op de rug, oren in Jantina's neus en gaaaaaan! En ik maar heen en weer wiebelen op die rug *LOL*
Vervolgens kwam er ook nog een wei met dolle jonge koeien.... Dat was de koningin van het eiland echt te veel. Ze wist niet meer hoe ze het had, gekke meid.

Ik ben in ieder geval blij dat ze weer de oude is. Ze is attent en vrolijk.
Volgend weekend gaan we weer pogingen doen tot dressuur en gaan we galoperen. Kijken of dat ook beter gaat nu.

*blijblijblijblijblijblij*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 13:22

Fijn dat het weer zo goed met haar gaat! Ze heeft natuurlijk een behoorlijke opdonder gehad (lichamelijk en geestelijk).
Ga zo door!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:00

Fijn voor jullie hoor !!! Hopen dat de stijgende lijn door blijft stijgen Pling !

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:28

haha wel erop blijven zitten he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:46

Ik ben blij te lezen dat ze weer de oude is.
Nu maar weer snel een keer naar Ameland om het "live" te zien.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 18:46

ze is dus idd heel alert Knipoog
veel succes!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 18:58

jaa super dat ze zich weer beterder voelt!!!!! Ik verwacht nu wel elke week (halve week??) een Isolda verslag he Lachen Ik wil natuurlijk wel weten wat ze nu weer allemaal uit heeft gehaald
super joh!!