minimeeting met Maaike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

minimeeting met Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:34

Vandaag kwam Maaike helemaal vanuit Apeldoorn om Levi eens in IRL te zien Opgehaald van het centraal station en nog een klein stukje naar Vlaardingen. Bij de wei aangekomen zag Maaike al meteen wie Levi was, hij stond toevallig te krauwen met Kees. Was wel een leuk gezicht.

Ondertussen moesten we door een stukje blubberzooi (bij de ingang is het echt een blubberpoel jak) om Levi te gaan halen. Hij zag ons al en kwam al een stukje aanlopen Lachen

Halster omgedaan en hij liep braaf met Maaike mee naar de poetsplaats Lovers We hebben ondekt dat Levi borstels kan aporteren Clown Verder heb ik maar niet gepoetst want hij was veel te nat. Echt jammer dat het zulk vies weer moest zijn maarja...

Op naar de bak dan maar want het was niet echt wandelweer. Heb een beetje NH laten zien en natuurlijk mocht Maaike het ook nog even proberen en zowaar het lukte Knipoog wat is ie toch braaf Cool

Daarna nog even een klein hindernisje gebouwd en laten springen...of nouja laten springen Clown Hij ging dus gewoon mooi niet Schijnheilig
Halster maar weer omgedaan en dan maar zo eroverheen dat lukte zowaar al sprong ik meer dan Levi, hij vond de hengstige buurvrouw in het weitje ernaast veeeel intressanter Haha!

En helaas kwam er toen een einde aan de meeting, want Maaike moest weer terug naar Apeldoorn om Kim (Nimber) te helpen met wassen en vlechten van Lodewijk voor de shows.

Ik vond het erg gezellig, als Levi onder het zadel is mag je komen uitproberen of Levi echt zo lekker galopeert als dat het eruit ziet Knipoog

Foto's komen zo op ITP te staan

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:39

Leuk!
En de volgende keer ben ik aan de beurt he!? Heb je meteen wat te lezen Haha!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:41


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:47

Had ik ook al gelezen Knipoog ,En je kan natuurlijk ook een keertje hierheen komen Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 16:14

hihi ja Levi was echt cool met die borstel in zn mond je moet m echt leren apporteren hoor lekker makkelijk *LOL*
Als Leefje onder t zadel is kom ik zeker weten nog n keer, ben benieuwd hoe dat gaat Lachen
fotoooo's Knipoog

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 16:23