BOINK...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hisseklis

BOINK...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 12:37

gisteren voor het eerst gesprongen op Pardouz. Pling Ze is echt heel cool. *LOL* In uitjes, vier achter elkaar, 30 รก 40 cm hoog. De eerste ging echt heel hoog! De drie erna gewoon. A afwenden, oren d'r op en bam, gaan met die banaan.

Maar goed, daar gaat het niet om, het gaat om het volgende:

Er zat een meisje op Lotus. een paard die onwijs van springen houdt. Ze reed op de hindernissen af en in plaats van dat ze meeging met de sprong, ging ze ontzettend naar achteren zitten en trok ze aan de teugels. Nou ja, Lotus, zo braaf als ie is, springt netjes door. De tweede keer zelfs ook nog. Maar een derde keer werd hem echt teveel. Hij weigerde en BOINK, daar lag ze. Ze viel best wel hard, maar het was wel d'r eigen schuld! Dus toen moest mijn vriendin erop. Vol zelfvertrouwen (maar niet heus...) stapte ze op en ze sprong aan in galop. Ze wendde hem naar de hindernis zonder voldoende te drijven en bam, weer een weigering. Daar lag ook mijn vriendin... De instructrice wilde dat ze er weer opging, maar ze weigerde en zei dat ze d'r nek niet wilde breken. Dus toen was ik de pineut. *LOL* Ik moest erop. Dus ik stap op en zet 'm in een flinke galop. Toen weer teruggenomen en naar de hindernis gestuurd. Beetje extra gas bij gegeven en WIEW daar ging ie. Maar ik raakte m'n beugels kwijt en wende hem dus bij de tweede hindernis af. Nog een keer, nu alle hindernissen (=de vier in-uitjes) en daar ging ie. Het is zo'n braaf paard. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog

Groetjes patricia en hoeffies Pardouz en stevie. Lovers

AmIgO

hisseklis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 12:39

Die meiden die eraf waren gevallen hadden trouwens niets hoor....

AmIgO

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:06

hisseklis schreef:
Die meiden die eraf waren gevallen hadden trouwens niets hoor....

haha de eerste wel de aanstelleritus!

Pardouz had het echt naar der zin he!
Ging goed hoor patries!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie