Mooi cadeautje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Mooi cadeautje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 21:56

Ik ben helemaal in luf! Met alles en iedereen, dus als je nog behoefte aan een hug hebt: kom maar op! Haha!
Het trainen gaat heel gaaf, ik ben alleen met Patent in het bos geweest en werkelijk waar, het is de grootste schat op 4 benen op deze aardbol. Wat een kjoetie hengstie beestie! Mijn vader en zusje gingen met Vol en Joop op pad en dat ging ook heel goed. In het begin was Joop niet helemaal rad, maar na een lange rustige warmingup ging het stukken beter. Enige minpuntje was dat hij ook bij mijn vader gigantisch aan het drammen was. Dus ik heb het andere bit erin gehangen, want dat was wel even genoeg dacht ik zo! Boos!
Maandag rustig aan gedaan en hij liep nog steeds helemaal goed, gelukkig maar. Dinsdag (gister dus) kwam de tandarts en toen was Joop even heel zielig, dus mocht hij lekker met de andere versufte paardjes spelen (verdoving).
En vandaag kwam de hoefsmid. Ik had al eventjes de paardjes geknuffeld en toen ik binnen kwam vroeg de hele reutemeteut al 'En? Wat vind je van de ijzers?'. Eh, niets bijzonders, heb er nog niet uitgebreid naar gekeken. Verder zeiden ze niets, dus ik dacht: het zullen vast de speciale achterijzers van Vol en Patent zijn. Joop zou nl. geen achterijzers krijgen omdat hij nog niet zo intensief getraind wordt, dat zouden we nog een keertje uitstellen. Het waren dus idd achterijzers, maar niet voor Vol en Patent (die heb ik nog steeds niet bekeken), maar voor Joop! Bloos Als verjaarscadeautje (ikke is bijna jarig). Mijn vader zei namelijk al: je moet maar voorzichtig aan doen, want ze zijn vandaag beslagen. En ik dacht nog: meestal heeft Joop nergens last van, ik zie wel, hij zal vast niet vernageld zijn. Maar hij liep als een oud wijf omdat hij achter ijzers had gekregen. Mooi verjaarscadeau vond hij het hoor, maar ik liep te grijnzen als een gek. Nooit gedacht dat ik met een paar achterijzers zó blij kon zijn! Pling Haha!
Hij moet nu binnen een week goed lopen, hij is nogal gevoelig voor ijzers, dus wat dat betreft is het mooi dat het zo op tijd gedaan is. Nu ben ik helemaal in de jippie-a-jee stemming, want nu kan ik flinke trainingsritten gaan maken, naar de duinen, naar t bos zonder dat ik de trailer nodig heb. Met een halfuurtje stappen liep Joop al een stuk beter. Ik kan echt niet wachten tot hij weer echt goed loopt... Katwijk: HERE WE COME! *waar is de op en neer springende smiley?* Party!!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:47

Fijn om te horen zeg. Lekker hoor ijzertjes onder. Veel plezier!

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:49

Wow Laui, fijn zulk positief nieuws van je te horen zeg!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nilson
Berichten: 34
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:33

Volgens mij heb jij een hele toffe pa!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, GrapeshotBot, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers