Super TIKO!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Super TIKO!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 20:40

Had gister springles Lovers
Nou.....springen doet hij echt braaf, hij komt wel es nie helemaal uit, maar hij doet super zijn best.
Alleen 'enge' sprongen wil die nog wel eens weigeren.
Giste moesten we dus over een blauwe ton springen. Alleen zo'n blauwe ton, met daarnaast twee staanders, dus ook een hele smalle sprong. Hij sprong er zo over Lovers
Ook nog een sprong met een kleed erover heen.
Op t laats een parcoutje gesprongen, met een knal geel hekje, det ton, en een kleed. Parcourtje stond op ong. 80 cm maar mun super tink springt alles!

Tussen de sprongen door, of als andere bezig waren liep ie super lekker nagevelijk. Alleen tussen de sprongen moet hij meer op de achterhand komen, kan ik ook beter schakelen in de galop....maar toch!
Ben wel errug trots op mijn superkoe!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 20:43

Hey mirthe ,wat fijn dat het zo goed ging met Tiko!
En erg knap dat hij gewoon over die ton enz... durfde te springen dapperre tiko! Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 20:49

Haha..klein detail! toen de ton door de bak gerold werd, vond Tiko het opeens errug eng!
ZZZZZZZZOOOOOOOOEEEEEEEEEEEFFFFFFFFF...dat was Tiko Haha!
En al die sport ponytjes....die een stuk hoger in het bloed staan, zaten tiko aan te kijken Haha!

Hihi, mij held op sokken Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:27

held op sokken Hyper!:):):) zo ken ik er nog 1! wielrenners zijn erg eng als ze met meer dan 5 zijn :S 5 ging nog kennelijk....

maar leuk dat de spring les verder wel goed ging!!! snow heb ik nog niet laten springen met mij erop, maar dat komt volgend voorjaar hoop ik wel!

groetjes leon en snow, ook n held op sokken Lachen