Geshrokken

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jacqueline

Geshrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 07:48

*zucht* wat kunnen paarden je toch laten schrikken zeg Knipoog

Na vorige week dat we Micky moeten hebben laten inslapen werden we gisteren weer geconfronteerd met iets zeer vreemds Verward

Mijn vriend gaat naar eht land toe naar de paardjes (zonder mij omdat ik moest werken Frusty ).
Toen een tijdje later de telefoon op mijn werk ging....mijn vriend aan de telefoon die verteld "nou je zal het niet geloven maar Kismo (kleine shet) is een voortand kwijt" Verward ........huh.
Ff later weer telefoon, weer mijn vriend Haha! ......bij Vigo hangt ook een tand los Verward . (jong fjord).

Nou je krijgt toch gekke gedachten na dat vorige week een pony in het land staat met een gebroken been.

Dus toch maar de DA gebeld of dat normaal was hihihi (overbezorgt) maar gelukkig * we werden gerust gesteld* en het is wisselen.
Normaal zie je het eigenlijk niet volgens de DA.

Ik heb gisteren de hele tijd bj Vigo in de buurt gebleven omdat zijn tand er nog in hing en ik zo had gehoopt dat de tand voor mij op de grond zou vallen hihihih, maar helaas hij is blijven zitten, en vandaag neem ik aan zal die er wel uit zijn!!!!!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:58

Hihi, waar je je al niet druk om kan maken he?
Van mijn vorige pony heb ik 2 tanden, zij zat ook in de wisselperiode toen ik haar had.
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij gaf ik haar eten en toen viel de tand eruit.
En een pluk haar (dat wel afgeknipt hoor, die viel er niet toevallig af Lachen ), dat tesamen in een potje staat op een kast in mijn kamer.
Een mooie herinnering aan haar.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:15

haha ik was ook zo geschrokken bij drib. Ineens zn tand los, en hij ging er niet uit... volgende dag nog steeds los. maar heb bij alle 4 de voortandjes gezien dat ie ze heeft gewisseld (zelfs nog foto's van drib zonder tand Haha! ) en heb 1 tandje terug kunnen vinden Lovers

wel toevallig dat ze allebei tegelijk gaan wisselen zeg! Haha!

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:54

Ik vind het heel jammer dat ik het niet heb meegemaakt,het wisselen van de tanden.

Hele leuke herinniring hoor,en ja het is heel normaal haar dat je zo bezorgt was Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 18:31

Hihi ik heb de voortanden bij Pinky niet eens meegemaakt!
Ik heb wel 2 kiezen in zijn voerbak gevonden Lovers
Echt lief
En eergister een tandje van mijn kater Maiky Cool

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:46

't Is ook wel toevallig dat ze allebei tegelijk wisselen! Die rare beesten ook.
Maar wel begrijpelijk dat je even flink verschiet na dat Mickey-verhaal.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie