Best wel geschrokken!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Best wel geschrokken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 19:18

We hebben op de stallen een 2 jarige hengst staan. Hij is best wel een angstig beestje maar verder wel heel lief. We hebben namelijk nog niets met hem gedaan. Dus twee dagen geleden en een verslag later besloot ik dat ik hem zou roskammen. In zijn stal gekomen rende hij van bij me weg. Nou ja, zo erg zie ik er ook niet uit! Haha! Dus ik loop weer op hem af en voor ik het door heb draait hij zijn kont naar me toe en verkoopt me een harde klap. Ik had dus wel duidelijk niet te kennen gegeven dat ik zou blijven overnachten, maar daar lag ik dus wel, uitgestrekt in de stal!! Toen ik weer overeind kwam had ik een pijnlijk gevoel in mijn knie. Viel eigenlijk allemaal mee totdat ik besloot een kijkje te nemen naar mij knie. Mijn knie was twee keer de groote van mijn ander knie. Ben dus naar de dokter geweest en gelukkig was niets gebroken. Gelukkig maar he!
Had wel ontzettend veel pijn! Huilen
Het is alweer een hele tijd geleden dat er zoiets me overkwam en ik was toch wel behoorlijk geschrokken. Ik had toch zoiets van, " Dit beest is klaar voor de lijm-industrie!!! Vork
De volgende dag was hij wel weer een liefje hoor! Lovers

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie