Rodeo Tabor!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Rodeo Tabor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 21:06

Kom net van stal af, er waren 2 nieuwe mensen, 1 duidelijk met rijervaring, 1 met wat minder. Diegene met de wat mindere ervaring zat op Tabor (welshcob) en kreeg hem niet in galop.
Ik stond langs de bak te kijken. Vroeg ze of ik er even op wilde, want ik ree vast al langer dan haar Haha!
Ok, ik op tabor (Foei, zonder cap!) en hij reageerde totaal niet op mijn been (terwijl ik vaker op Tabor gereden heb, en hij toen super liep). Ik kreeg hem niet eens in draf! Frusty
Aangezien ik geen zweep bij me had, gaf ik hem een tik met het uiteinde van mijn teugel op zijn schouder. ZOEF! Tabor weg!
Schrok behoorlijk, maar wist me gelukkig snel genoeg tot bedaren te roepen.
"Stef, hand laag, volte zetten, zitten op je kont, hand laag!" Zo zat ik echt te denken. Beest bleef maar bokken en rennen!
Kreeg hem op de volte gelukkig stil. Echt bang was ik niet, maar wel flink geschrokken.
Daarna nog op Jamaica gereden, die gaf in de galop ook 1 bok, maar die bokt heel anders, die bokt jolig, en Tabor bokte echt gemeen een paar keer.
Nouja, heb het uitgezeten, en heb nu niet zoiets met dat ik nooit meer op Tabor stap, dus het valt gelukkig mee

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:08

pfoe, dapper hoor. je weet misschien wat voor schijtert ik ben maar ik vind het een superactie!