IK ben weer thuis!!! Heerlijke vakantie gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 12:59

Vrijdag ochtend zijn we rond 11.00 vertrokken. Na een beetje een vermoeiende reis van anderhalf uur kwamen we in Gran Dorado parc Sandur aan en moesten nog tot 15.00 wachten op de sleutel.Gelukkig ging de tijd snel en konden we naar het huisje. Het park is nog ontzettend nieuw en nog geen jaar in gebruik. Het is wel een mooi park. S'avonds zijn we uit eten geweest en daarna het schipperscafe ingedoken waar volop karaoke aan de gang was. De volgende ochtend lekker ontbeten, en op pad naar de winkels. Lekker veel geld uitgegeven, en in de stromende regen gelopen. S' avonds hebben we ge steengrild. En daarna een spelletje gekaart en lekker veel gedronken Party!! en in het huisje gebleven. De volgende dag zijn we naar Speedworld gegaan. Daar was een kartbaan en lasergames. Ik heb voor het eerst in mijn leven gekart en was laatste Party!! Party!! . Toen had ik de smaak te pakken en ben nog een keer gegaan. Als enigste meisje tussen 8 jongens. Die deden een wedstrijdje en ik was weer laatste *LOL* , maar ik was allang blij dat ik geen een keer de zijkant heb geraakt. S' avonds zijn we gaan eten bij de pizaria en daarna gaan bowlen. Ik was de eerste keer derde van de 4 en de tweede keer werd halverwege het potje de baan uitgezet. De volgende dag heeel vroeg op en natuurlijk naar Noorder dierenpark Emmen.Dat was echt heeel erg gaaf. We hebben een lammetje ( kind van een geit) geboren zien worden, ontzettend lief, helaas waren we net iets te laat met het fototoestel, maar we hebben wel foto's van er iets na. Op de kinderboerderij stonden ook een minishetlander in dezelfde stal als een shire. Heel mooi om te zien. Toen wij langsliepen werden verderop ook net de beren gevoert en daar hebben we ook gefilmt. Overal liepen jonge beesten, zoals kleine aapjes, heeeel lief. En kleine olifanten. We hebben ook nog een foto gemaakt van een tijger van heeeeel dichtbij,die lag gewoon voor je neus( er zat wel een hek tussen hoor). S' avonds zijn we op sjiek uit eten geweest. En daarna, een spelletje gekaart. We waren allemaal doodmoe en helemaal volgegeten *LOL* . Om een uur of 0.00 was het doodstil. Vanmorgen om half 9 al ons bedje uit, want om half 11 moesten we het huisje uit zijn. Om kwart over 10 vertrokken we naar plaza om daar te ontbijten en wat te drinken. Ik ben nu net een half uur thuis. Best wel moe omdat we veel gedaan hebben,maar het was een heerlijke ontspan vakantie'tje. Er waren ontzettend veel leuke obers en barmannen Tong uitsteken *LOL* en we hebben veel gezwommen, bijna elke keer na het eten..!!! Al met al een geslaagde vakantie!!
Nu eerst op naar me paardje, die heb ik wel gemist Tong uitsteken *LOL*

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 13:11

Wat gaaf! Toen ik nog bij het Noorder Dierenpark werkte, had ik een collega die in Parc Sandur woonde, maar dat zal de bijbehorende woonwijk zijn, neem ik aan...

Je had wel even langs kunnen komen, de paardjes staan nog geen half uur bij Emmen vandaan.... Haha!

Maar fijn dat je zo'n heerlijke vakantie gehad hebt!

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:00

Welkom terug Haha!
je vakantie klinkt echt superrrrrrr, ik had ook wel meegewild Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie