Amore is er !!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Amore is er !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 20:42

We zouden eigenlijk zondag Amore op halen maar dat kon ineens niet meer bij die mensen. Zijn nogal vreemde mensen maar goed, We hadden nog geen vervoer vanochtend, dus wij iedereen afbellen. Op het laatst vonden we iemand die bij ons op de ponyclub zit. Dus wij te voet naar hun toeggegaan en toen zijn we met hun mee de trailer weesten halen.
Dus wij op weg, moesten nog omrijden ook!. Wij daar aangekomen bellen we aan bij hun, doet die man waarvan de wei is open en wij zeggen van we komen het haflinger veulentje ophalen!. Zegt hij van oh ik wist niet dat jullie hem nu al opkwamen halen dus kon het wel ineens zondag. Die man was even draadjes gaan spannen want anders kon je ze niet pakken, hij zei zo tegen ons van pak hem maar. Die man die mee was om te halen kwam tegen zijn kont aan dus Amore gaat bokken }> , ze hebben er helemaal nooit iets meegedaan Frusty dus wat wil je. Toen moest zijn eigen veulen ineens ook eerst nog naar een andere wei , dus die zette hij terug bij de moeder. Amore was ondertussen aan het steigeren want die wilde met zijn vriendinnetje mee Haha! . Nou daarna moest Amore naar de trailer. Toen hij er voorbij moest schrok hij ergens van , dus hij in gallop weg Lips are sealed maar die man had hem dus nog vast. Daarna moest hij de trailer in, maar dat vond hij heel erg eng. dat had hij nog nooit gezien!!!. Hun met zijn 3en hem er uiteindelijk op gekregen. toen stond hij was en begon te steigeren , net toen we weg wilde rijden klom hij bijna op de stang. Wij weer stoppen en hem heel kort vastgezet , toen ging het beter in het begin was het wat stampen en daarna stond hij echt heel erg netjes stil Lovers . Na een tijdje waren we thuis en wilde we hem uitladen. hij stond echt zo lief te wachten in de trailer Lovers . toen haalde ze hem eruit en dat deed hij ook heel goed. Maar toen moest hij de wei in. Maar daar stond opeens een heel erg gevaarlijk wit hek Haha! . dus ik had hem aan zijn halster vast en hun 2 met hun armen achter zijn kontje en toen liep hij zo mee de wei in. ze moesten we zo achter zijn kont doen want naast dat pad zit een sloot .
Na een paar minutjes klikte ik hem los en hij allemaal hinniken naar Ramona en Soraya die achter aan op de wei stonden Lovers . Ik wilde hem dus weer pakken en hem naast de wei van Soraya en Ramona zetten, toen liep jij steeds weg , maar hij moest eventje een poepie doen dus toen kon ik hem pakken . Dus Amore naar de andere wei gebracht en hij allemaal kijken bij die andere 2 en hinniken. Ramona vond hem niet zo lief , die beet hem gelijk en ze wilde Soraya niet bij hem in de buurt laten komen Extreme duivel ze was echt heel boos Boos! op hem. Maar Soraya was gelijk verliefd op Amore. hun de hele tijd snuffelen . Soraya is nu dus hengstig ineens Verward . Vanmiddag wilde ik Amore eens gaan poetsen , dat ging goed tot ik bij zijn buik kwam toen trapte hij Boos! . ook steigert hij veel Verdrietig . dat komt denk ik omdat ze niks met hem gedaan hebben.
Ze staan nu op stal en Amore staat bij soraya voor de stal onder het afdak en ze eten samen het hooi op Lovers . dus het gaat tot nu toe hartstikke goed.

nou dit was het weer voor vandaag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, Maanon_, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, Vagabondo, xDeena_ en 39 bezoekers