Harddraverij Enkhuizen (let op LANG)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Harddraverij Enkhuizen (let op LANG)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 10:46

Gisteren was het weer zover, kortebaandraverij in Enkhuizen.
Ik had met een vriendin afgesproken dat ze bij mij zou komen slapen dus dat zou gezellig worden!
Woensdagavond na mijn werk als een idioot naar het land gefietst om Polly binnen te halen voor donderdagochtend, daar kwamen we erachter dat ze onder de draden door gegaan was en de hele dag op het grote land had gelopen
Frances (frances_boo op bokt, mijn verzorgster) had Polly gelukkig al gevangen dus we konden meteen terug.

Eenmaal op stal even snel de box opgestrooit en Polly in haar (nieuwe Party!! ) stal gezet. Daarna gevoerd en voer klaargezet zodat ze donderdagochtend gevoerd zou worden.

Daarna ben ik naar huis gegaan en onderweg kwam ik Brenda (die bij me zou slapen) tegen en we zijn samen naar mijn huis gefietst.
Daar hebben we even alle foto's van Polly van de afgelopen 2 jaar bekeken en daarna zijn we even beneden gaan zitten (bij mijn levensgevaarlijke rat ).

Toen zijn we maar naar boven gegaan en hebben daar ER gekeken, daarna nog tot 2 uur liggen kleppen, lachen en stom ouwehoeren en zijn toen toch maar gaan slapen omdat 4 uurtjes later de wekker alweer zou gaan Dromen

Die wekker ging inderdaad en half slapend ben ik maar gaan douchen Slapen
daarna zijn we vertrokken naar stal. Daar was Daphne al aan het vlechten en Muriel had zelfs al gevlochten (enthousiast op de vroege morgen Gaaaap ). Wij Polly uit haar stal gehaald en in het gangpad geparkeerd, de laatste keer dat haar manen uitgepluist waren was met koninginnedag ofzo, het was dus maar goed dat we er zo vroeg waren Haha! .
Na het uitpluizen heeft Brenda een matje in haar manen gemaakt (aan 1 kant, de andere kant zou ze later doen) en heb ik lekker rondgelopen en foto's gemaakt, en Polly gepoetst (ik kan NIET vlechten Kusje ).

Intussen was Frances ook aangekomen en die heeft de andere kant van het matje gemaakt, Joyce was er ook en is ook gaan vlechten.
Daarna nog een keer goed gepoetst, iedereen laarzen ingevet, opzadelen en naar buiten. Polly hadden we ook ingespannen en ik heb nog even snel van iedereen een foto gemaakt }>
Daarna: op weg naar de stad (3 minuten rijden ofzo).

Aangezien we niet zouden ringesteken moesten we achteraan dus hebben we Polly in een straatje gezet en gewacht tot iedereen langs was.
Daarna zijn we achter de stoet aan gereden de stad door, we hebben heel veel leuke opmerkingen gehad maar de ' zielige mensen' zitten er altijd tussen, zo ook vandaag, daar hebben we maar niet naar geluisterd, Polly genoot er van, ze liep mooi met haar koppie naar beneden en was superbraaf!

Na de optocht zijn we teruggegaan naar stal en hebben we Pol verzord, daarna wat gegeten bij Brenda thuis en toen naar de drafbaan!
Brenda kent een eigenaar van Dravers dus we hebben heerlijk op de klep van de veewagen zitten kijken, we konden alles prima zien!!
Daarna hebben we nog gegeten bij de mac.
's avonds was er vuurwerk en ook daar hebben we naar gekeken, al met al een geslaagde dag!

Ik zal vanmiddag de foto's op ITP zetten en dan zet ik hier ook wel een link neer.

Groetjes Renee

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 21:02

ja klopt dat zei ze al. Muriel rijdt inderdaad op Twinkle, daar sta ik bij op stal, ook bij Daphne (haar zus) en Nino, de foto's komen waarschijnlijk pas morgen.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

hey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 13:47

hey
ik rijd inderdaad m
springen maareh [***] was niet in zo'n goeie bui die zondag
vandaar
ik had al weer 4 winstpunten met 3 parcouren maarja nu heb ik 4 verleis punten duzz
maar rijd jij ook 6 ocktober bij de eenhorn ???
ik wel

-xxx- muriël hoefiezzz [***]

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 17:55

Heej cool joh!!! Dus je heb Florida Way zien winnen!!!!!
Wat een kanjer is dat beestje toch heh!!! Ik vind um zoooo prachtig...het is echt een knuffeltje hij staat bij Rob van Toor waar ik vorig jaar zomer werkte!!! Het is echt zo een leuk beestje om op te rijden....

Deed Blue Sound nog mee??? Die heeft bij ons op stal gestaan, hij doet het slecht met koersen, is echt een sufferdje maar zo een lief beestje ooooow wat mis ik toch al die dravertjes Lovers

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:27

jij ook hé ik denk dat ik je wel zie !!!
tot dan !!
-xxx- muriël