Gefietst!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Gefietst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 19:27

Na eventjes in de bak wat te hebben gestapt (zonder zadel,want ze heeft nog stééds kale plekjes bij d'r singel,alsof het haar er nóóit gaat groeien! Boos! ) dacht ik,laat ik nu eens de fiets pakken!
Ik wilde het al langer proberen ,maar durfde telkens niet,en toen bedacht ik me ineens dat we een superlange wei hebben,met een betonnenweg erin!
Dus ik m'n fiets gepakt,en ze liep supermee! Normaal moet ik d'r helemaal trekken enzo op de heenweg,wordt er strondziek van,maar nu liep ze aardig mee en keek amper naar het gras!
Lekker stukkie gedraafd enzo,ging wel aardig.
Daarna een stukje langs de ECHTE weg,toch wel eng hoor,moest 'r best een paar keer meetrekken en ze wilde maar niet die berm in Frusty ,irritant als er auto's aan komen hoor!,maar goed het ging allemaal wel best,maar denk niet dat ik het aandurf een echte rit te gaan maken,vind het toch een beetje engig!Op die smalle weggetjes,wel met berm,maar als ze de weg elke keer opschiet heb je daar niks aan!.

Nou dat wou ik ff vertellen Lachen


celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 19:43

Maar kan je wel goed met haar buiten rijden als je op haar rug zit?
En wel knap hur, dat je met haar kan fietsen ik kan het niet met radetsky...die is veel te sterk.

keep your head up

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 19:56

Tuurlijk,ik kan d'r zo zonder zadel mee wegrijden,doe ik normaal ook iedere dag hoor,maar ik vind het met zadel toch wat veiliger rijden,dus rij ik nu weer een paar dagen in de bak Lachen(najah rijden,meer hobbelen)
Ze is superverkeersmak,ja ok er zitten weleens spoken verborgen,maar goed welk paard ziet die niet! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, ComscoreBot, IndianSu, karin30, LDRD, lletam, M1994, marga1, Marilu, Niika, Vagabondo, Vuri en 15 bezoekers