Lang niet gezien, vriendin!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Lang niet gezien, vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 20:54

Berber en Isolda zijn de hele zomer van elkaar gescheiden geweest. Ik trainde voor de marathon (nou ja....) en Isolda stond op dieet.
Berber gaat bij grote honger overal onder, over en doorheen, dus die moest vaststaan.
Berber vertrok dus naar het weilandje bij mijn zus, zodat zij wat meer kon rijden en Isolda bleef bij mij.
De scheiding was geen probleem.

Vanavond was de avond van de reunie. Zo verschrikkelijk schattig!
Ik had Isolda net een stuk nieuw gras gegeven, ze had uitermate honger en viel aan. Vervolgens kwam Berber over de duin en hinnikte.

Ken je zo'n film, waarin het meisje de jongen weer ontmoet en vervolgens in slow-motion in elkaars armen vliegen?
Zo ging het hier ook Lovers

Isolda had geen oog meer voor gras, Berber vreetzak als ze is, ook niet.
Met opgeheven staarten, gebogen halzen (er is nogal wat hals om te buigen bij de dames) gingen ze in verheven stap/draf op elkaar af en vlogen elkaar om de hals.

Er werd verheerlijkt gezucht, gesnoven en uitgebreid geknuffeld en gekroeld.
Vervolgens stonden ze zij aan zij, met de neuzen tegenelkaar aan gras te eten Lovers

En ik stond daar. Te kijken naar zoveel geluk. Ja, ook paarden missen elkaar. Dat blijkt........

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:00

aaaah lief is dat he???
Olympic van Anouk is ook zo gek van lodewijk hij gelukkig iets minder van olympic ik was een keertje aan het uitstappen buiten toen ik ineens een boel gekrijs hoorde ergens in de vertekwam een zwart stipje met een scheldene ruiter aangedraafd... die stopte pas weer toen het zwarte stipje met mijn paard stond te neuzen *LOL*
zo cute als is het soms best lastig!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:08

Oh geweldig zeg! Hoe je het beschrijft, je zou er haast een traantje bij wegpinken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Gast546

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:05

Hihi, hier lijkt het altijd zo te gaan.
Ik kom terug met Händell en Ilindra staat al in de wei te gillen.
Zet ik ze bij elkaar word er ongeveer 0,5 sec. geneust en dan heeft de eerste alweer een klap of knauw te pakken Extreme duivel
Dan vliegen ze een paar keer het land door en keert de rust terug.
Verder zijn ze stapelgek met elkaar maar die rangorde daar zijn ze nog steeds niet uit (hoewel Ilindra meestal "wint")

Gaat alles nog steeds goed met Isolda?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 07:22

Isolda en Berber zijn in een pad-stelling. Volgens mij is er niet een van de twee echt de baas. Ik merk niet veel ervan iig.
Het is zeer aandoenlijk, twee van die paarden die elkaar zo lief vinden.
Gelukkig hebben we er geen last van, net als Anouk met Olimpic Haha! dat scheelt.
Maar nu hadden ze elkaar zo lang niet gezien, dat moest gevierd worden. Lachen

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:20

Och gut...ik zie de zon al goudgeel/oranje ondergaan in de mooie kalme zee....
en hoor de romantische pianomuziek al op de achtergrond aanzwellen....

*zucht*....l' amour.....

Wacht, is dat Maarten daar aan die vleugel? Haha!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:54

Isard en Kaminka waren altijd onafscheidelijk, niet zo zeer als vriendjes, meer als moeder en zoon. Isard kon zich ontzettend veel permiteren bij Kaminka die het allemaal wel goed vond, maar als het spannend werd, verschool iesje zich achter zijn surrogaatmoeder en die nam dan als een echte moeder de leiding.

Toen ik Kaminka verkocht en Toon kocht, bombardeerde Isard Toon meteen als zijn GROTE vriend en werden ze onafscheidelijk. Zij zijn echt maatjes, vriendjes voor het leven. Tussen hun is de rangorde ook niet echt duidelijk, voor mij tenminste niet zichtbaar.

Toen ik Kaminka na 9 maanden weer terugkocht en Isard haar voor het eerst weer ontmoette, ging dat net zo als bij Berber en Isolda.... best ontroerend was dat. Toon stond daarnaar te kijken met een blik van: "kennen jullie elkaar????". Die snapte er dus weinig van.

Nu is het een drie-eenheid... haal 1 van de drie weg en de andere twee zijn ongerust en superblij als hij/zij weer terug is.

De verhoudingen zijn nog steeds hetzelfde: Isard-Kaminka: moeder en zoon, Toon en Isard: maatjes, Toon en Kaminka ook maatjes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie