Leuke meeting gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Leuke meeting gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 22:05

Nou, ik heb me eerste boktmeeting ook weer overleefd!
Had afgesproken met Daisy (Fleur hierzo), op de stal.
Nou.... help, waar zit die ***** straat?
Heb heel rokkeveen doorkruist geloof ik Knipoog
Nou, eindelijk aangekomen, gelukkig kwam Daisy ook net aan, anders stond ik daar nog een uur...
Ze heeft me eerst naar Fleur meegenomen, en gezellig gepraat enzo.
Ook nog andere bokkers ontmoet zoals xdenisex en lyrik.
Later ging Daisy even in de bak rijden en heb ik even naar de pony's gekeken en met de andere gekletst, en toen mocht ik ook even op Fleur!
Het eerste wat me op viel, was de GROOTTE... en toen de BREEDTE...
Tja, ik ben smalle wat kleinere manege poný's gewend, was wel ff een verschil zeg!
He Daisy, Fleur liep best goed de hoeken in hè? Enne, ze draafd heel grappig!
Daarna kreeg ik een rondleiding door de stallen, was wel leuk.
Maarre, is het trouwens normaal, dat je merkt dat de voorpluk van je pony is afgeknipt?
Bij Lyrik en nog een andere, waren vorige week, en daar voor, de voorpluk afgeknipt!
Ziet er best lollig uit... en heel scheef Scheve mond
Maarja, ik vond het echt heeel gezelli en heeeeeeel leuk!
Moeten we echt vaker doen he?

Gaia

<3


Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:26

Jaaa!! Haha! Het was heel gezellig!! En je reed echt goed op Fleur! Knipoog Helemaal door de hoeken!! Maar ja, het was niet lang omdat ze nog steeds niet zo goedloopt en even af moeten wachten wat de fysio zegt!
En ze is lekker breed he? haha die ponytjes op zilverster is idd heel wat ander!
En die voorpluk... wij hebben een voorplukken knipper op stal. Verward Er is iemand die 2 voor plukken van pony`s kort heeft geknipt! Maar fleur is de derde die er in het stalletje staat en zij is nog niet geknipt dus ik hoop dat het bij fleur ook niet gebeurt! Er hangt nu ook een verboden toegang bordje voor de stal! Dus wie fleur haar voorpluk afknipt kan lachen!!! }> *als ik er tenminste achter kom WIE??*

Nou, wil er nog meer mij en fleur wil komen meeten om te kijken hoe breedt ze is! Lovers Roep maar!! Er zijn ook nog wel een paar andere bokkers net zoals gister! Het was echt zo van ohhw... zit jij ook op bokt?!? hahah

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 21:35

Het was idd wel grappig, kom ik met jou meeten, worden het er gelijk 5 ofzo.. haha!
Enne, ik wil ff weten wat de fysio heb gezegt?
Die zou toch vandaag komen?

Gaia

<3

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 21:42

Ow, je hebt net een topic geplaatst.....
Nou heb even daar geantwoord he.......
En hier nog een keer: veel succes!

Gaia

<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, Frieke84, Laj1, Monique1963, noordje, Rupser, tienus63, Vagabondo, xYaartje en 132 bezoekers