het gaat steeds beter..!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

het gaat steeds beter..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 19:57

ik zit weer eens in zo'n 'goede tijd' waar het rijden enz heel erg goed gaat. ben vandaag weer naar de ooy geweest (waar mijn verzorgpony staat) en ik heb isatie tepakken gekregen. dat gaat de laatste tijd heel makkelijk omdat ze weer een halster om heeft in de wei..
dus ik snel ff poetsen en opzadelen want ik had niet veel tijd. dus daarna rijden. ik was die zaterdag (afgelopen zaterdag) al samen met de eigenaresse (op haar andere paard) gaan rijden en ik dus op isatie. zijn we onderlangs de dijk gegaan langs riet en allemaal paadjes in. was echt gaaf!! dus ik ging dat vandaag weer doen. helemaal tussen het riet door is zo'n pad en dat loopt naar een wei. niet zo lang maar heel gaaf om te rijden! en normaal strekt ies dus een sprintje onderlangs dan hou je dr echt niet meer maar ze liep nu heel relax enz. en het gaat allemaal st eeds beter. krijg dr steeds beter onder controle enz. morgen ga ik er weer heen. nu maar hopen dat het dan weer zo goed gaat!

wel jammer dat nu de winter eraan komt want dan word alles weer glad en dan word is moeilijker. terwijl ik dat moeilijke juist wel gaaf vind hoor! heb ik weer een uitdaging..