Brooke hospital in welke landen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 18:31

In welke landen is Brooke eigenlijk actief.
Dat was eigenlijk net ff iets wat ik miste in de uitzending, geeft niet want veder werd hun werk prima in beeld gebracht. Ik heb toen Martin Gaus gezien en daar werd toen ook verteld dat ze wedstrijden houden onder de eigenaars voor het best verzorgde paard.
En die eigenaar kreeg dan een beloning(voer ofzo)

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:51

Brooke is actief in Egypte, Jordanie, India en Pakistan. Het is wel verteld in de uitzending, maar helemaal in het begin. Het klopt dat Brooke een keer per jaar een wedstrijd organiseerd voor de best verzorgde paard of ezel. De eerste 20 krijgen een geld prijs. Deze wedstrijd doen ze op een druk bezochte markt, zodat mensen bij het zien van deze wedstrijd ook gestimuleerd worden om ook beter voor hun dier te zorgen. Echt fantastisch.

Ook wilden we eigenlijk filmen bij een eigenaar wiens paard naast het bed in huis slaapt, maar Brooke wilde dit liever niet, want je krijgt natuurlijk altijd verhalen van Brooke Hospital is bij mij thuis komen filmen om te laten zien dat ik goed voor mijn dier zorg. Hierdoor zou Brooke deze eigenaar voortrekken en de andere eigenaren die ook goed voor hun dier zorgen benadelen, dus wilde ze liever niet dat we dat filmde. Zelfs daar denkt Brooke over na.

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 19:29

O dan heb ik dat net gemist , kan kloppen want ik heb de eerste 5 minuten niet gezien.
maar bedankt

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 22 bezoekers