Des lanceert over mini-sprongetje....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riëtte

Des lanceert over mini-sprongetje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 16:24

We hadden vandaag weer les voor het ruiterbewijs. Iedere keer wordennieuwe dingen verzonnen om ons en de paarden wakker te houden. Nu stonden in 1 hoek verschillende afvalbakken (clico's) warvan bij allemaal rotzooi onder de klap uit kwam. In een andere hoek lag een balk met een stuk papier erom gewikkeld. In het midden 4 hindernispalen in een vierkant opgesteld met vlaggetjes ertussen. In de voorste 2 palen staken nepbloemetjes (Des: hap! die zien er lekkerder uit dan ze smaken.. Misselijk )

Met losrijden een beetje om de obstakels heengereden en dat ging prima. Toen moesten we caveletti lopen langs de hindernispalen. Ook niets aan de hand. Vervolgens tussen de palen door, deden bijna alle paarden ook zonder mokken. Vervolgens werd er eerst 1 balkje, en later nog een tussen gezet en moesten we daarover draven. Er stonden ook 2 van de ouderwetse metalen asemmers en daar werden de balkjes opgelegd. Als ze een balkje aantikten rammelde dat als een idioot. Nog steeds ging alles prima (goh, wat heb jij toch een kouwe kikker@!!! Sigaar ) Toen werden er 2 grote metelane vaten achter de palen gezet met daarop het kruisje, het werd dus al een stuk hoger, en die grote knalblauwe vaten waren best eng. maar goed, Des ging prima. Maar toen werd een bos takken voorgelegd, en toen had Des zoiets: help een monster!!!! en sprong dus met 4 benen tegelijk over de hindernis (ongeveer het zelfde idee als wanneer ik een dikke spin ergens tegen kom Haha! )

In de herkansing deed ze het trouwens weer prima. Ze was vandaag ook erg vlotjes, eenvoudig nageeflijk te rijden, nee zo heb ik er echt plezier in!!!!!

He, waarom duurt het nog zo lang voordat de nieuwe manege klaar is. Ik wil zo graag les!!!!! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie