Pampushoutrit...hihaaaaaa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-01 22:40

Vandaag met een groepje van Pampushout naar Putten geweest! Gelachen!!! Party!! *LOL* Party!!
We hadden voor 2 uur pony's gehuurd, we waren met z'n 5en. Ik zat op een Haflinger en Eveline op een Tinker!!!! *LOL*
We hebben dus over die bospaden gescheurd, door de modder, we zaten van top tot teen onder...het had iets weg van de Camel Trophy te peerd! Party!! We zagen er niet meer uit, maar kwamen niet meer bij.
We waren dus wel flink verdwaald, dachten we dat die paarden de weg terug wel wisten...not! Die hadden het veel te veel naar hun zin, hihihi! Wij overal gevraagd, werden van boom A naar boom B en weer teruggestuurd en kwamen dus 3 kwartier te laat terug (wel gebeld....en gestapt), dat werd dus bijbetalen.. Knipoog
Ondertussen waren we zeik en zeiknat geregent en maakte iedereen zich zorgen om de telefoons. Eveline had die van mij en haar in haar broekzakken gestopt, het enige droge plekje. Mireille had 'm in dr onderbroek gestopt *LOL* Party!! *LOL*
Nou ja...iedereen is morgen waarschijnlijk verkouden, maar we hebben wel gelachen!
9 juni komt Eef met Makepeace naar mij toe en gaan we buitenrijden in het bos! Ben benieuwd wat Make en Maril daarvan vinden, zien ze elkaar voor het eerst weer!!!

Groetjes Suzanne


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:41

HAHAHA wat leuk!!! Met wie was je allemaal gegaan dan? haha ik zie eef al helemaal zitten op die tinker! *LOL*

Groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-01 22:47

We waren met Eveline (tinker), ik (haffie), Mireille (fjord), Monique(fjord) en Tamara(tinker).
Mireille was op de Tinker van Eef begonnen, maar heeft geruild met Monique, die een superfelle fjord had. En Monique toen op de fjord van Eef en Eef op de Tinker van Mireille...snap je het nog? Party!! Party!! Party!! Het was echt superlachen!
Mireille waren we steeds kwijt, dan was ze weer door de struiken aan het karren. Of we gingen allemaal draven, keken we om, liep zij ineens weer naast d'r pony.. *LOL*
Ik was ook nog om een bochtje zgn van mijn pony gedonderd...Mireille en ik lol, maar niemand geloofde het Knipoog Lachen Scheve mond\ Verward
Onze gezichten zaten helemaal onder de modder, wat gingen die beesten hard! Ik zat achter Mireille in rengalop, maar ik zag helemaal niks meer door alle opspattende modder, dus ik roepen: 'Stoppen Mireil, stoppen!! Ik zie niks meer!" Zij stoppen, was ik er alweer voorbij, zij erachteraan:" Ik zie niks meer, ik zie niks meer!"
En bijna allemaal een cappie op...dat hebben jullie nou weer moeten missen! Party!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:50

hahahahahahahahahaha ZO leuk!!!! HAHAHa ik had wel wel willen zien hoe jullie waren terug gekomen eigenlijk! hahahaha!!!
Ik vind het wel poedersuiker want ik ben gewoon al een week niet naar de manege geweest omdat ik het niet red!
Echt KLOTE!!

Maar ja....

groetjes Kirsten

ps Leuk hoor je nieuwe huisje!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:51

Haha...in der onderbroek *lol* hoe moest ze dan zitten?? *LOL* *LOL*
Maar wel een geslaagde rit dus!! Gaan jullie vast wel vaker doen of niet?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-01 22:52

Hoe we zijn teruggekomen? Gelukkig was er niemand meer op stal, hahaahha! Allemaal zeikend nat en onder de modder en zand! Onherkenbaar eigenlijk, incognito! Party!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 22:55

HAHHAHAHAHA *LOL*!!!!
Maar mireille heeft altijd van die (grappige)
vage acties! haahha
Groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 11:23

heeey das gaaf zeg! mocht dat zo zonder begeleiding? volgens mij is er hier geen stal die dat doet das wel jammer.
volgende keer ga ik mee hoor *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 11:36

Hihi Haha!
Ik had het ook wel willen zien. *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 20:50

Ja joh, gewoon zonder begeleiding, zonder ruiterbewijs! 32.50 voor 2 uur, voor een pony!
En een lol dat je hebt!
Ze zijn daar overigens wel heel goed voor hun paarden, ze waren heel bezorgd over ze, dus het is niet zomaar een ragtent ofzo!
Ik weet nog niet hoe het met de anderen is, maar ik ben wel snipverkouden nu! Verdrietig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:14

Gatver ben je bij die hondenlul van een van bijnen geweest? Lips are sealed
Die geeft idd zomaar paarden mee.
Of had je een jonge vrouw? die is wel heel aardig.
Maar goed. het zal vast wel leuk zijn.
Je zat daar op nog geen 100 meter hemelsbreed van mijn huis af. In dat bos rijd ik ook altijd buiten.
Groetjes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:29

Klinkt leuk zeg!
Jullie hebben vast geen foto's gemaakt ivm de modder enzo *LOL* Jammer! Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 21:32

Ja Steef, volgens mij wel...hadden we moeten weten dat jij daar woonde! Leuke paarden gezien in die omgeving.
Was trouwens een jonge vrouw ja, heel aardig.

En helaas...geen foto;s..dat bedachten wij ook al onderweg!
Helaas voor jullie dus *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:36

Jep die vrouw is heel aardig maar die man.....

En als je iets verder had doorgereden was je langs de stal gereden waar ik rijd! (niet theo hoogeveen)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 10:19

gewéldig! wij galopperen ook heel veel en hard door het bos, dan krijg ik altijd de kluiten van Kuul in mijn lenzenoogjes... vonnik nie zo leuk, dus ik met Voltrack (2 jaar geleden nog op de baan) voorop. Achteraf vroeg ik: en ging het hard. Kon Herc m niet bijhouden... Oeps! Hij gaat zo hard, en je hebt het niet in de gaten, als hij er eenmaal voorbij is is hij in een poep en een scheet echt weg, ik blijf wel zitten, maar de anderen houden t niet bij... In de zeikende regen rijden is wel errug leuk moet ik zeggen... er is dan niemand in het bos, en dan kun je dus heel gezellig knoerthard gaan...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 17:10

Was echt een toffe rit!!
groetjes monique.

eveline

Berichten: 99
Geregistreerd: 14-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:38

dit was zeker een leuke rit, moeten we vaker doen. Het is een aanrader voor iedereen die even lekker van de bossen wil genieten!

Nou suus, ik heb zin in zaterdag, ben benieuwd hoe ze op elkaar gaan reageren, ik moet alleen wel een beetje trainen bij jouw in het bos, want ik heb de volgende dag wedstrijd. Nou we moeten even een tijd afspreken.

groetjes eveline

MAKEPEACE.... mijn trouwe vriend!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 21:15

Ja, is goed. Ik verzet mijn les wel, want ik was helemaal vergeten dat het dan de 9e is Bloos Bloos Maakt niet uit, ga ik zondag wel naar les! Wel jammer dat je dan wedstrijd hebt, kun je weer niet mee Verdrietig
Ik ben ook benieuwd wat ze ervan vinden, ik weet zeker dat ze elkaar nog kennen...ze zullen wel lekker gek zijn zo buiten! Ik moet ook trainen, want ik heb de laatste weken geen kl*** gedaan...alleen een wedstrijd eigenlijk, maar trainen..nee.. Scheve mond\
Ik moet er nu dus vol tegenaan, wil ik op Almelo niet voor banketstaaf staan...

Groetjes Suzanne

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:40

Suzanne, je hebt morgen toch les??
Als dat zo is mag ik dan mee?
groetjes monique.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 17:10

Ja tuurlijk!
Ik heb net gebeld en ik kon morgen einde van de dag...anders had ik hem naar zondag verzet, dus dit scheelt weer: ikheb het NODIG!!!! Party!! Party!! Party!!
Zie je morgen, half 4!

Groetjes Suzanne

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 07:48

Eveline, leuke foto van make peace bij je naam!! groetjes monique.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vagabondo en 24 bezoekers