Moeder en zoon herenigd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Moeder en zoon herenigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 16:05

Vandaag met de nieuwe eigenaresse van mijn vorige pony afgesproken, ze zou met paard en al naar mij worden gebracht zodat we samen konden gaan rijden, ik mijn ex-pony weer eens kon zien, en zij haar zoon. Party!!
Toen de trailer het erf opkwam was Rap gelijk een en al aandacht, Char (zijn moeder dus) in de box naast hem gezet en eerst even gekletst. Char had alleen oog voor het hooi en stro Vork en rap stond hevig geinteresseerd toe te kijken, uiteindelijk even wat gegil en gesnuif en daarna was het stil... Paardjes gezadeld en op weg, Char wordt snel chagerijnig als een paard te dicht op haar zit, en gaat dan trappen Haha! , maar vandaag is er geen oor plat gegaan.
In sneltreinvaart door het bos richting strand, aangezien we bijtijds terug moesten zijn.
Tijdens het rijden merkte ik pas hoeveel ze qua karakter op elkaar lijken, en het viel me ook op dat Char helemaal niks veranderd is. Behalve wat uiterlijk betreft, want haar uitgerekte buikje(van de dracht) is helemaal weggetraind en ze ziet er nu mooi ge en bespierd uit.
Eenmaal op het strand was het water eerst heel eng maar toen ze eenmaal natte voeten hadden gehaald gingen ze gezamelijk staan spetteren Schijnheilig , dat doen ze op een identieke manier en het resultaat was dat beide combinaties halfverzopen richting huis gingen. Rap gedroeg zich vandaag voorbeeldig, gisteren zijn we bokkend door het bos gestuiterd, maar vandaag liet hij zich van zijn beste kant zien.
Terug op stal werd duidelijk dat ze elkaar wel degelijk hadden herkent, want er werd hartstochtelijk afscheid genomen, vooral Rap was het er niet mee eens dat zijn moeder er nu alweer vandoor ging. Toch leuk dat ze elkaar na 1,5 jaar nog herkennen Lovers
Kortom mede dankzij het mooie weer een zeer geslaagde rit Lovers