zo onwijs fijn gereden op Rustique :) *trots*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

zo onwijs fijn gereden op Rustique :) *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 18:18

het ging gister zo erg goed!

miranda belde me op of ik soms zin had om te komen rijden op Rustique.. omdat het de vorige keer niet echt fijn ging zie: [VvdD] net belde miranda.. ben helemaal happy!! het stukje onderaan staat verslag. had ik gevraagt of we de eerst volgende keer weer eens samen konden rijden, Miran weet het beste hoe dat paard reageert en wat ik moet doen etc.
maar gister op stal aan gekomen was miran al aan het rijden.. het probleem is gewoon nog dat ze niet terug komt uit een gang..
als ze in galop is.. gaat ze niet terug naar de draf en van de draf ook niet naar de stap!
ze is nl. nog maar 4 jaar en nog niet zo lang onder zadel.

Het ging nog niet zo naar haar zin, want Rustique weet het gewoon best maar is lekker eigenwijs aan het doen Schijnheilig
Daarna ging het al ietsjes beter en mocht ik erop.. eerst een tijd gestapt *het is toch wel een hele hoogte een paard van 1.73 als je 1.48 gewend bent* *LOL*
maar ze liep zo onwijs goed, echt heel fijn rustig draven nu accepteerde ze me been erg goed..normaal stijgt ze zowat op Bloos
het ging prima echt zo fijn!! lekker koppie naar beneden af en toe wel weer omhoog maar er zaten hele goede stukken bij, toch maar weer eens snel foto's maken Knipoog
Super paardje Lovers