politie paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ivonne
Berichten: 21
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: muiderberg

politie paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 21:56

mijn ex paard zit nu bij de berede politie in amsterdam. ik mis hem heeeeeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!wie van jullie is er wel eens geweest ??
als een van jullie er nog eens naar toe gaan geef nelis( hij heette eigenlijk harrie)een hele dikke kus van mij!!!!

P.S. het is een hele grote vos met een witte bles en een rose neusje.
(willen jullie aub wat terug sturen!!!???)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:11

Als ik hem tegenkom zal ik hem gedag zeggen *LOL*

(hé, we hebben nieuwe smiles *LOL* )

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:15

jah nou ik zal er niet komen maar wie weet :
xx Linda

[edit]Nimber overmatig smiley gebruik weggehaald[/edit]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:48

Ik ben er wel eens geweest en het enige wat ik je kan vertellen is dat de paarden het daar ontzettend goed hebben. Joekels van stallen, de rusttijden van de paarden in dienstverband wordt goed in de gaten gehouden en het zijn paardenmensen die dienders bij de beredenen.


Ik zou een keer een afpraak maken als ik jouw was, mag je vast en zeker ook weer even op hem rijden. Als dezelfde er nog is die ook les geeft aan particulieren, wordt het een leuk dagje.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:06

Ik ben er nooit geweets, maar we kregen een nieuw paarde en dat was een politie paard geweest. Super lief en heel groot! Hij heette Kanu. Maar hij heeft niet lang bij ons gestaan...

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 16:51

Ik ben er 2 keer geweest!!!! 1 keer met een open dag en een keer met school! Volgens mij mag je alleen niet zo maar komen binnenhuppelen, je moet een afspraak maken om daar te kijken.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 16:58

wij hadden jaren geleden een 3 jarige ahoy ruin verkocht,en is 3 maal europees kampioen geworden!ze hebben het er echt goed!grote stallen,1 aandachtspersoon,die er ook mee rijd....echt super!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:56

op mijn stage plek hebben ze ook een politie paard wat lekker rustig mag doen af en toe nemen ze hem mee naar buiten of zetten ze kleine kindertjes er op die bang zijn omdat ze zijn gevallen maar het is echt een super paard!!